۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 16007
  • 14 مارس 2024 - 0:32
  • 161 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تسلیت فرماندار شهرستان بهمئی در پی در گذشت مادر شهید احمدی + جزئیات

پیام تسلیت فرماندار شهرستان بهمئی در پی در گذشت مادر شهید احمدی + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده : متن پیام علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم خانواده محترم شهید والامقام ابوالقاسم احمدی سلام علیکم ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت مادری مهربان، فداکار و تربیت کننده نسلی مومن و ولایتمدار با اظهار تاسف، ضایعه درگذشت بانوی بزرگوار مرحومه خانم زهرابیگم […]

به گزارش سامان خوبی زاده : متن پیام علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده محترم شهید والامقام ابوالقاسم احمدی

سلام علیکم

ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت مادری مهربان، فداکار و تربیت کننده نسلی مومن و ولایتمدار

با اظهار تاسف، ضایعه درگذشت بانوی بزرگوار مرحومه خانم زهرابیگم خانم دانایی بنه سرحدی را تسلیت گفته، از درگاه حضرت احدیت غفران و رحمت الهی و حشر با اولیاء الله و صالحین برای آن مرحومه و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و سایر منسوبین محترم را آرزومندم.

بی‌تردید والدین شهدا به عنوان اسوه‌ های مقاومت که ارزشمندترین سرمایه‌های خود را در مسیر کسب رضای الهی و پاسداری از انقلاب و میهن اسلامی نثار کردند، الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند.

اینجانب مصیبت وارده را به شما و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تسلیت می‌گویم و ضمن ابراز همدردی، از درگاه ایزد سبحان برای آن فقیده‌ی سعیده علو درجات، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان معزز، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

اخلاص مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

درگذشت بانوی صبور حاجیه خانم زهرابیگم خانم دانایی بنه سرحدی مادر ارجمند شهید گرانقدر ابوالقاسم احمدی موجب تالم و تأثر اینجانب و اعضای محترم شورای اداری شهرستان بهمئی شد.

این بانوی ارزشمند تجلی صبر و استقامت و بندگی خالصانه خدا بود که با تقدیم فرزند دلاور خود در راه انقلاب و سربلندی نظام، همواره در یاد و خاطره مردم قدرشناس کشورمان باقی خواهد ماند.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ضمن عرض تسلیت به مردم شریف بهمئی ، خانواده گرامی و سایر بستگانشان، برای آن بزرگوار علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

علی محمدی

فرماندار شهرستان بهمئی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

شش − چهار =