۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
توصیه و تذکر های دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بهمئی در خصوص ماه مبارک رمضان + جزئیات

توصیه و تذکر های دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بهمئی در خصوص ماه مبارک رمضان + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر بهمئی برابر وظایف، همه تلاش خود را برای اجرایی کردن دستورات الهی به ویژه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر به کار می‌گیرد. حجت الاسلام طاها خوبی نژادیان […]

به گزارش سامان خوبی زاده: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر بهمئی برابر وظایف، همه تلاش خود را برای اجرایی کردن دستورات الهی به ویژه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر به کار می‌گیرد.

حجت الاسلام طاها خوبی نژادیان افزود: این ستاد در ماه مبارک رمضان نیز با تذکر لسانی مهربانانه در جهت پیشگیری از مشکلاتی که به دلیل ناآگاهی از شئونات این ماه و گاهی بی توجهی به وجود می‌آید، تلاش می‌کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی عنوان کرد: از افراد و دستگاه‌هایی که متولی برنامه‌های عمومی در ماه رمضان هستند و وظایفی در این ماه برعهده دارند، خواستاریم با رعایت شئونات رمضان به وظایف خود عمل کنند و ستاد امر به معروف و نهی از منکر اقدامات این دستگاه‌ها را رصد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: اقدامات دستگاه‌ها باید به گونه‌ ای باشد که از عدم رعایت شئونات ماه رمضان پیشگیری شود و برای افرادی هم که روزه نیستند مشکلی پیش نیاید.

خوبی نژادیان ادامه داد: معتقدیم مردم بهمئی مردمی متدین، مقید و پایبند هستند و شهرت این شهرستان به شهرستان به مسجد و مناره نشان دهنده تعهد و توجه مردم این شهرستان به اصول و ارزش های دینی است.

وی عنوان کرد: عده‌ای از مردم به دلایل غیرعمد ممکن است نسبت به ارزش‌های دینی و شئونات ماه رمضان بی توجهی کنند اما به این افراد ابتدا توصیه می‌کنیم به این ارزش‌ها پایبند باشند و آنها را رعایت کنند و در صورتیک ه نمی‌خواهند یا نمی‌توانند روزه بگیرند، در ملاءعام تظاهر به روزه خواری نکنند و در صورت سرپیچی از این مهم باید بدانند قانون به این رفتارها بی توجه نخواهد بود.

وی با توصیه به مسافرانی که به شهرستان می آیند گفت: مسافرینی که به شهرستان می آیند در ملاءعام روزه خواری نکنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی  بیان کرد: اماکن و رستوران‌ها نیز در ماه رمضان باید به صورت آشکار پذیرایی نکنند و ارزش‌های دینی و شئونات رمضان را رعایت کنند.

وی با تاکید بر اهمیت تذکر لسانی و تاثیرگذاری آن بر رعایت ارزش‌های اسلام و به ویژه شئونات ماه رمضان، از همه افراد خواست تا با عمل به وظیفه همگانی خود در خصوص تذکر لسانی برای حفظ حرمت این ماه تلاش کنند.

وی در ادامه، از اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط ستاد در ماه رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله آموزش امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات شهرستان و برگزاری کلاس‌های قرآن از جمله این برنامه‌هاست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی در پایان یادآور شد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نیروی انتظامی و همه اداراتی که در این رابطه مسئولیت دارند، نمی‌خواهند برخورد سلبی با افراد داشته باشند و تا حد امکان با تذکر لسانی به وظایف خود عمل می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهار × 2 =