۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
کسب رتبه اول در استان توسط اداره منابع طبیعی شهرستان بهمئی در پویش نهالکاری و‌بذرکاری + جزئیات

کسب رتبه اول در استان توسط اداره منابع طبیعی شهرستان بهمئی در پویش نهالکاری و‌بذرکاری + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: نشست خبری مدیر منابع طبیعی شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته منابع طبیعی برگزار شد . خانم مهندس زینب بابایی در این نشست ضمن گرامیداشت هفته منایع طبیعی به ارائه گزاش پرداخت .اهم سخنان وی به شرح زیر است: ۱۰۰ هکتار از نهالکاری و بذرکاری توسط شرکت نفت […]

به گزارش سامان خوبی زاده: نشست خبری مدیر منابع طبیعی شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته منابع طبیعی برگزار شد .

خانم مهندس زینب بابایی در این نشست ضمن گرامیداشت هفته منایع طبیعی به ارائه گزاش پرداخت .اهم سخنان وی به شرح زیر است: ۱۰۰ هکتار از نهالکاری و بذرکاری توسط شرکت نفت اغاجاری و ۷۰ هکتار توسط سپاه و بسیجیان و سازندگی مابقی توسط کارکنان زحمت کش و خدوم منابع طبیعی انجام گرفت.

مدیر منابع طبیعی شهرستان بهمئی ادامه داد :۷ جلسه جهت رفع مشکلات مرزی با خوزستان صورت گرفته است.خانم بابایی افزود:۹۶ پلاک در شهرستان وجود دارد.

وی ادامه داد ۲۷۰ هکتار نهالکاری صورت گرفته است و ۱۸۰ هکتار بذرکاری که رتبه اول را در سطح استان کسب نمودیم که این اقدام بی سابقه بوده است .

بابایی گفت: ۳۸ پرونده تخلف جهت قطع درختان و تصرف عدوانی توسط واحد حقوقی تشکیل شده است و ۱۹ هکتار از اراضی ملی خلع ید شده است .

وی ادامه داد: ۲۵۰ همیار طبیعت جذب شده است وی گفت: همکاری خوبی با مدارس شهرستان داریم .

مدیر منایع طبیعی از همایش پیاده رویی با همکاری بنیاد شهید به مناسبت هفته منایع طبیعی در روز جمعه ۱۸ اسفند خبر داد .

مدیر منابع طبیعی در پایان از همکاری بسیج و گردان های امام علی و امام حسین که با منابع طبیعی همکاری دارند صمیمانه تشکر می کنم و همچنین از دستگاه محترم قضایی که همیار ما می باشند تشکر میکنم از سازمان های مردم نهاد بنیاد زاگرس ،آربورزن و کوهنوردان و دهیاران و شورای شهر روستاها وهمه احاد مردم که با منابع طبیعی همکاری دارند صمیمانه تشکر می کنم .

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه،میز خدمت، کاشت درخت در یادمان شهید جاودانیان، تجلیل از پژوهشگران حوزه منابع طبیعی و هم چنین تجلیل از خانوده های منایع طبیعی از دیگر برنامه های هفته منابع طبیعی می باشد.

هفته منایع طبیعی با شعار درختکاری ودرختداری از ۱۵ الی ۲۲ اسفند می باشد ./

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دو × 5 =