۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
اختتامیه و مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقه کتابخوانی معروف در بهمئی + جزئیات و تصاویر

اختتامیه و مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقه کتابخوانی معروف در بهمئی + جزئیات و تصاویر

به گزارش سامان خوبی زاده: اختتامیه و مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقه کتابخوانی معروف در بهمئی برگزار شد. دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی گفت: این اقدام از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مجموعه فرهنگی کتابخوانی بینش مطهر برگزار شد که در این راستا ستاد […]

به گزارش سامان خوبی زاده: اختتامیه و مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقه کتابخوانی معروف در بهمئی برگزار شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی گفت: این اقدام از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مجموعه فرهنگی کتابخوانی بینش مطهر برگزار شد که در این راستا ستاد امر به معروف و نهی از منکر بهمئی برای احیای این سنت شرعی مسابقه‌ای ویژه برگزار کرده است.

حجت الاسلام خوبی نژادیان افزود: به فرموده مقام معظم رهبری ، یکی از چیزهائی که ما امروز خیلی احتیاج داریم، برنامه‌های مطالعاتی برای قشرهای مختلف است.

وی گفت: باید تلاش کرد این فریضه در جامعه به یک گفتمان تبدیل شود که تحقق این هدف نیازمند ظرفیت سازی، فرهنگ سازی، پشتیبانی ، روش شناسی و به روز رسانی نحوه عمل فعالان این عرصه است.

خوبی نژادیان بیان داشت: بعد از برگزاری مسابقه کتاب معروف ، نفرات برتر مشخص شدند و از آنها تجلیل شد‌.

عباس مشیری شهردار شهر لیکک در این جمع گفت: کتابخوانی یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است که ما هم در این راستا و با هدف ترویج و همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

گفته میشود : به همت شهرداری ، کتابخانه ، ستاد امر به معروف ، از نفرات برتر تجلیل شد‌.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

1 × سه =