۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
از تلاش های شورای تامین تا نقش بی بدیل دادستان و فرمانده انتظامی در انتخابات بهمئی / امنیت انتخابات بهمئی که در سطح استان زبان زد بود + جزئیات

از تلاش های شورای تامین تا نقش بی بدیل دادستان و فرمانده انتظامی در انتخابات بهمئی / امنیت انتخابات بهمئی که در سطح استان زبان زد بود + جزئیات

به گزارش امیر از یاسوج: یکی از دغدغه های اصلی برگزاری انتخابات در هر شهرستان امنیت است در شهرستان بهمئی که با تدابیر شورای تامین خاصه دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی این اقدام در شعب اخذ رای در روز انتخابات بی نظیر بود. عبدالله حبیبی منش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی از قاضی […]

به گزارش امیر از یاسوج: یکی از دغدغه های اصلی برگزاری انتخابات در هر شهرستان امنیت است در شهرستان بهمئی که با تدابیر شورای تامین خاصه دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی این اقدام در شعب اخذ رای در روز انتخابات بی نظیر بود.

عبدالله حبیبی منش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی از قاضی های قاطع و توانمند و انقلابی در استان کهگیلویه و بویراحمد شناخته میشود ایشان با تدبیر و مدیریت فوق العاده که داشتند و در روز انتخابات عملکرد وی در شعب اخذ رای قابل مشاهده بود. که این انتخابات ، انتخابات بسیار خوبی به لحاظ امنیتی بود که مردم با کمال آرامش و امنیت کامل رای خود را به صندوق ها انداختند.

وی به طور مستمر از همان ساعات اولیه صبح و آغاز انتخابات و تا آخرین لحظات انتخابات از صندوق های شعب اخذ رای بازدید و سر کشی داشتند.

از طرفی دیگر سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از فرماندهان محبوب و مردمی و قاطع که در کل استان کهگیلویه و بویراحمد از محبوبیت خاصی در بین مردم برخورد دار است هم با تدابیر و مدیریت خوبی که در انتخابات داشتند در شعب اخذ رای هیچگونه بی نظمی و نا امنی صورت نگرفته بود و مردم این وضعیت رضایت داشتند.

و هیچ مشکل امنیتی از شعب اخذ رای در شهرستان بهمئی گزارش نشد و امنیت کامل در این شعب حاکم بود.

پرنسل نیروی انتظامی (‌ سربازان گمنام امام زمان عج ، سبز پوشان سپاه ) نیز برای حفظ آرامش و برقراری امنیت در شعب اخذ رای شهرستان حضور داشتند که امنیت در سطح عالی بود و از نظر مردم می توان به عملکرد دادستان و فرمانده انتظامی بهمئی برای انتخابات نمره ۲۰ داد.

وی طرفی دیگر با تدابیر دادستان و سرهنگ جمشیدی گشت های ویژه انتظامی نیز در سطح شهرستان بهمئی به منظور تامین امنیت کامل فعال بودند که جا دارد از تلاش این پرنسل زحمت کش تقدیر و تشکر کنیم.

در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با تدابیر شورای تامین و خاصه تدابیر امنیتی دادستان و فرمانده انتظامی بهمئی که اولین تجربه شهرستان بهمئی شاهد انتخاباتی سالم و آرام بودیم و امروز مردم با حضور حداکثری خود فهم و درک سیاسی بالای خود را نشان دادند.

امام جمعه ، فرماندار ، دادستان ، فرمانده انتظامی و سپاه ، رئیس دادگستری ، سربازان گمنام امام زمان عج ، ادارات ، شورای نگهبان ، هیئت اجرایی و نظارت و خاصه مردم نقش جالبی در انتخابات داشتند. که از زحمات همه آنها تقدیر میشود‌‌.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

20 − 19 =