۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
ادای احترام دادستان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به مقام شامخ شهدای شهرستان بهمئی تا برگزاری نشست شورای تامین + جزئیات

ادای احترام دادستان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به مقام شامخ شهدای شهرستان بهمئی تا برگزاری نشست شورای تامین + جزئیات

سامان خوبی زاده: دادستان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه رئیس دادگستری و دادستان و فرماندار شهرستان بهمئی با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای شهرستان بهمئی ادای احترام نمودند. دادستان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در گلزار شهدای شهرستان بهمئی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست […]

سامان خوبی زاده: دادستان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه رئیس دادگستری و دادستان و فرماندار شهرستان بهمئی با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای شهرستان بهمئی ادای احترام نمودند.

دادستان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در گلزار شهدای شهرستان بهمئی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز وظیفه ما عمل به وظایف خود در برقراری حق و عدالت و دفاع از آرمان‌های شهدا است.

سید علی ملک حسینی افزود: امنیت، اقتدار، آرامش و آسایش امروز جامعه را مرهون خون شهدای گرانقدر و صبوری و ولایت مداری خانواده معظم آنها دانست و گفت:  پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامیوان یکی از دستاوردهای انقلاب و ایثارگری‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است که باید حفظ این ارزش‌ها به نسل‌های آینده منتقل شود.

دادستان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد طی سفر یک روزه به شهرستان بهمئی مهم ترین برنامه وی جهت بازدید از زمین های تداخلات پلاکی و دیدار با امام جمعه و حضور در نشست شورای تامین از مهم ترین برنامه های سفر وی به شهرستان بهمئی بود.

خبرنگار : سامان خوبی زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

13 − ده =