۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 14211
  • 13 فوریه 2024 - 18:49
  • 59 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز + جزئیات

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز + جزئیات

سامان خوبی زاده: سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با صدور پیامی ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین میلاد اسوه ایثار و از خودگذشتگی حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت. متن وی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم پاسداران و جانبازان شریف ایران […]

سامان خوبی زاده: سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با صدور پیامی ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین میلاد اسوه ایثار و از خودگذشتگی حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

متن وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پاسداران و جانبازان شریف ایران اسلامی به عنوان اسوه‌های آزادگی و مقاومت، همواره در طول انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن با ایثار و از خود گذشتگی نقش بی بدیلی در پیشبرد و شکوفایی آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی داشتند.

شعبان المعظم یادآور ولادت دلیر مردانی است که نامشان در تاریخ اسلام می‌درخشد و وجودشان چراغ راه آزادگی، عزت، عشق و محبت، زهد و تقوا برای عاشقان ائمه اطهار علیهم السلام است.

جانبازان عزیز میهن اسلامی نیز با شجاعت و ایثار خود در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند و با تأسی از جانباز دشت کربلا حضرت اباالفضل العباس (ع)، نزد ملت سربلند ایران اسلامی به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده‌اند.

یقینا، نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و نامگذاری میلاد علمدار کربلا به عنوان روز جانباز نشانه‌ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره‌های تابناک آن است.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان و آموزگار آزادگی، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان پرافتخار میهن اسلامی به ویژه پاسداران و جانبازان سرافراز شهرستان بهمئی تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی همگان را در ذیل توجهات حضرت ولیعصر(ع)، پیمودن راه شهدای عزیز با تاکید بر آموزه های گهربار امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سرهنگ دوم فرزین جمشیدی

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

5 × 3 =