۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1259
  • 27 مارس 2022 - 12:38
  • 266 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : کریم سبزی پور
بازدید فرماندار لنده از روستاها در اولین روز کاری سال جدید (+تصاویر)

بازدید فرماندار لنده از روستاها در اولین روز کاری سال جدید (+تصاویر)

فرماندار شهرستان لنده در اولین روز کاری سال جدید به همراه روسای ادارات از روستاهای شهرستان سرکشی و بازدید بعمل آورد. به گزارش ساورز نیوز؛ جلال دانش ابتدا در مسیر روستای آتشگاه به زیارت قبور شهدای این حوزه رفتند و با قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در میان مردم این روستای حاضر […]

به گزارش ساورز نیوز؛ جلال دانش ابتدا در مسیر روستای آتشگاه به زیارت قبور شهدای این حوزه رفتند و با قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در میان مردم این روستای حاضر شدند و ضمن شنیدن مشکلات مردم، به بررسی میدانی این مشکلات پرداختند و سپس با حضور در مسجد روستا در حضور مردم و روسای ادارات به بررسی و ارائه راه حل و پیگیری برای حل این مشکلات پرداختند.

عمده درخواست مردم این منطقه، بازسازی جاده ارتباطی و همچنین خط لوله گاز بود که با حضور روسای اداره راه و گاز مقرر گردید که موضوع پیگیری و مشکلات در این حوزه حل گردد.

همچنین پیگیری مسائل مریوط به کشاورزی با حضور رئیس اداره کشاورزی و مسائل معشیتی و مسکن افراد بی‌بضافت با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام گرفت.

در ادامه سرکشی‌های میدانی، فرماندار به همراه روسای ادارت در روستای دمله حضور یافتند و با حضور اهالی روستا به بررسی مشکلات این روستا پرداختند، که مقرر گردید با توجه به نبود برق در این روستا، ضمن رفع موانع، مشکل برق رسانی حل و مشکل آب هم از طریق ابرسانی توسط تانکر و همچنین ترمیم و زیرسازی جاده این روستا توسط روسای نهادهای مرتبط پیگیری و حل گردد.
جلال دانش، سپس در روستای آبرزگه از توابع بخش موگرمون حاضر و به بررسی مشکلات مربوط به پروژه های بنیاد علوی، حداث پل در این روستا و معارضات مربوط پرداخت و همچنین از زمین چمن نیمه احداث این روستا بازدید کرد.

همچنین با تماس با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات،مهندس رادمنش؛ به بررسی وضعیت خطوط تلفن این روستا پرداخت و مقرر گردید که کارشناسان این اداره این مشکل را بررسی و رفع نمایند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

8 − 4 =