۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
پیام دعوت خانواده شهیدان خوب از عموم مردم جهت شرکت در مراسم استقبال و وداع با شهدای گمنام + جزئیات

پیام دعوت خانواده شهیدان خوب از عموم مردم جهت شرکت در مراسم استقبال و وداع با شهدای گمنام + جزئیات

سامان خوبی زاده:     خانواده شهیدان خوب با صدور پیامی از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان بهمئی جهت شرکت در مراسم استقبال و وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام دعوت نمودند.     بسم الله الرحمن الرحیم شهیدان انسان‌های مؤمن و فداکاری بودند که برای دفاع از کشور و ملت در برابر متجاوزان به […]

سامان خوبی زاده:     خانواده شهیدان خوب با صدور پیامی از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان بهمئی جهت شرکت در مراسم استقبال و وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام دعوت نمودند.

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شهیدان انسان‌های مؤمن و فداکاری بودند که برای دفاع از کشور و ملت در برابر متجاوزان به آب و خاک ایران اسلامی جان خود را در کف دست گذاشته وبا نام ویاد خدا به میدان نبرد قدم نهادند وبا ایثار جان و از خودگذشتگی، اسلام و استقلال، آزادی را به ملت بزرگ ایران هدیه نموند و لذا ادای حق بزرگ آنان و تکریم آنان، تکریم ایثار و اخلاص و تکریم دل‌های نورانی و جان‌های لبریز از صفا ونورانیت است.
این روزها، بار دیگر مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان بهمئی ، میزبان پیکر مطهر ۳ شهید گمنام است که به تازگی تفحص شد گردیده است.

لاله‌هایی از تبار عشق، شور و شعور و ستاره‌هایی که با گمنامی نامشان به عرش رسیدند و زندگان جاوید تاریخ شدند.

این راست قامتان همیشه جاوید تاریخ، ما را به میهمانی فرا می‌خوانند. امید است با حضور حماسی و کم‌نظیر در استقبال وداع و استقبال از پیکر مطهر و آسمانی شهدای گمنام، قدردان فداکاری‌ ها و رشادت‌ های آنان باشیم.

بی‌شک بهمئی عزیز این ستاره‌ها را بر دوش خواهند کشید و پیمان دوباره با آرمان‌های شاگردان پیر جماران خواهند بست.

خانواده شهیدان خوب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) شهیدان والا مقام، بویژه شهدا هشت سال دفاع مقدس، شهدا مدافع حرم و امنیت و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، از عموم مردم غیور و شهید پرور و خانواده های شهدا ، جانبازان ، فرهنگیان ، دانش آموزان، ادارات وو… شهرستان بهمئی دعوت به عمل می‌آورد تا در مراسم استقبال و وداع با پیکر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس فعالانه شرکت نمایند. و بار دیگر با آرمان‌های بزرگ حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) تجدید عهد و میثاق نمایند.

خانواده شهیدان خوب

 

گفته می شود: شهرستان بهمئی روز سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح از ورودی شهر لیکک میزبان پیکر مطهر ۳ شهید گمنام هستند لذا ار عموم مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان بهمئی جهت شرکت در مراسم استقبال و وداع با این شهدا دعوت به می‌شود.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

20 − 6 =