۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1125
  • 12 ژانویه 2022 - 17:32
  • 402 بازدید
  • ارسال توسط :
کهگیلویه نیازمند فرمانداری ویژه است

کهگیلویه نیازمند فرمانداری ویژه است

در راستای گام دوم انقلاب از جوانان پرشور استفاده می کنم

به گزارش ساورز نیوز، سید عبدالعزیز موسوی امروز در آیین معارفه خود به عنوان فرماندار شهرستان گفت:  در راستای تحول‌گرایی با همه نخبگان و صاحب نظران تعامل دارم  و از عقلا مشورت‌پذیری می گیرم

فرماندار کهگیلویه افزود:این دولت برای پیشبرد کارها، بهبود نسبی و گشایش در امور، شتاب توسعه و روند افزایشی شاخص‌های عزت همت دارد.

وی با بیان اینکه منشور مدیریتی‌ام کلام مولا علی«ع» است، اضافه کرد: این منصب را امانت الهی می‌دانم به چشم طمع و کاسبی به آن نگاه نمی‌کنم.

موسوی بیان داشت: امیدوارم با حمایت استاندار، پشتیبانی نماینده مردم شهرستان در مجلس، همفکری علما و روحانیت و اساتید دانشگاهی و فرهنگیان مسیر را به نحوی پیگیر باشیم.

وی گفت:متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب از حضور جوانان پرشور در مراحل کاری به نحو مطلوب استفاده و بهره خواهم برد.

موسوی با بیان اینکه آمایش سرزمین کهگیلویه برای مسیر توسعه ضرورت دارد، توجه ویژه به مقوله گردشگری و ساماندهی سیمای شهری، عنایت به کشاورزی با اصلاح الگوی کشت و توجه به کشت گیاهان دارویی،توجه به راهها و دو بانده‌سازی را از جمله برنامه‌ها برای توسعه شهرستان اعلام کرد.

وی گفت: امور در کهگیلویه مطلوب نخواهد شد مگر با استقرار فرمانداری ویژه. امیدواریم با محقق شدن این خواسته شاهد تسریع و شتاب گرفتن توسعه باشیم.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: همه شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی را به مدد می‌طلبم به اصول و ارزش‌ها پایبندم و تا عمر باقیست به این اصول تکیه خواهم کرد.

وی اضافه کرد:البته این به معنای عدم تعامل و همراهی با همه اقشار و گروهها و غافل شدن از هم اندیشی نیست.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

2 + هجده =