۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » رویدادها
  • شناسه : 10225
  • 08 اکتبر 2023 - 13:42
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری صبحگاه مشترک درچرام
به مناسبت هفته فراجاصورت گرفت؛

برگزاری صبحگاه مشترک درچرام

به مناسبت هفته فراجا، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور امام جمعه، فرماندار،دادستان، فرماندهان نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج، اعضای شورای تامین، مسئولین ادارات، خانواده معظم شهدابرگزارشد.

به گزارش ساورزنیوز؛به مناسبت هفته فراجا، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور امام جمعه، فرماندار،دادستان، فرماندهان نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج، اعضای شورای تامین، مسئولین ادارات، خانواده معظم شهدابرگزارشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام در این مراسم اظهار نمود: امنیت امروز جامعه در بخش‌های مختلف در مرحله نخست، مدیون و مرهون خون پاک شهدای گرانقدر و در مرحله دوم، تلاش و جانفشانی نیروهای نظامی و انتظامی است.

 

او با بیان اینکه اقتدار و مهربانی دو عنصر مکمل یکدیگر اند، افزود: اجرای قانون و اخلاق مداری محور کار نیروی انتظامی است.

 

امام جمعه چرام خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی، نظامی و نظارتی نیازمند سرمایه اجتماعی هستند و این سرمایه اجتماعی در سایه اعتماد، همدلی و همراهی مردم به دست می آید.

 

او ادامه داد: رعایت احترام و تکریم ولی نعمتان جامعه(مردم) از اولویت های همه مسئولین و کارکنان دولتی و غیردولتی است که به عنوان یک اصل مهم در موازین و منشور اخلاقی باید سرلوحه کار قرار گیرد.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان، پرسنل انتظامی، کادر وظیفه ساعی،پلیسهای افتخاری شهرستان چرام با اهدای لوح و هدیه تقدیرو تجلیل شد.

                   

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سه + هفت =