۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4242
  • 22 آوریل 2023 - 10:09
  • 764 بازدید
  • ارسال توسط :
گزارشی از حضور فرمانده نیروی انتظامی و پرسنل در نماز عید فطر شهرستان بهمئی / امنیتی که با حضور و نظارت فرمانده نیروی انتظامی تامین می‌شود + جزئیات

گزارشی از حضور فرمانده نیروی انتظامی و پرسنل در نماز عید فطر شهرستان بهمئی / امنیتی که با حضور و نظارت فرمانده نیروی انتظامی تامین می‌شود + جزئیات

به گزارش ساورزنیوز: نماز عید فطر شهرستان بهمئی در محل پارک شهدای گمنام این شهرستان به امامت حجت الاسلام صلواتی امام جمعه شهرستان بهمئی در ساعات ۶:۳۰ برگزار شد و بنا به دستور سرهنگ جمشیدی و حضور میدانی وی تمام یگان‌های انتظامی، ترافیکی و اطلاعاتی و راهور در محل استقرار شدند و امنیت این مکان […]

به گزارش ساورزنیوز: نماز عید فطر شهرستان بهمئی در محل پارک شهدای گمنام این شهرستان به امامت حجت الاسلام صلواتی امام جمعه شهرستان بهمئی در ساعات ۶:۳۰ برگزار شد و بنا به دستور سرهنگ جمشیدی و حضور میدانی وی تمام یگان‌های انتظامی، ترافیکی و اطلاعاتی و راهور در محل استقرار شدند و امنیت این مکان را تامین کردند.

امروزه مردم کلانتری ها، پاسگاه ها و مراکز انتظامی را محل امن و پناهگاه خود می دانند و لازم است با مهربانی برخورد کنیم و خدمت هوشمندانه انجام دهیم.

اگر مردم شهرستان در کمال آرامش و احساس امنیت در زندگی می‌کنند، نتیجه زحمات و رشادت‌های سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی و کارکنان خدوم نیروی انتظامی در ماموریت‌های مختلف و خطیر است.

کارکنان انتظامی حافظان نظم و امنیت و ایثارگران دایمی جامعه هستند و تلاش این عزیزان در این راه ستودنی است.

کار پلیس عبادت است و شما سنگربانان واقعی جامعه هستیدو در خط مقدم پیشگیری از ناامنی و جرم خدمات بی شایبه‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اید.

سرهنگ فرزین جمشیدی همیشه در جلسات و سخنان خود خدمت بی منت به مردم را وظیفه ذاتی پلیس عنوان کرد و گفت:با همت و کار مضاعف و تعامل با مردم در شهرستان بدره توانسته ایم در جهت ایجاد امنیت پایدار اعتماد عمومی را بدست بیاوریم.

از حضور پر رنگ و اثرگذار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی  که فرمانده جوان، انقلابی، مطالبه‌گر، فعال، دلسوز شهرستان بهمئی در ایجاد امنیت پایدار در شهرستان تقدیر و تشکر ویژه می‌کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

13 − 6 =