۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
چاله چوله‌های دهدشت؛ زخم کهنه‌ای که هر روز عمیق‌تر می‌شوند

چاله چوله‌های دهدشت؛ زخم کهنه‌ای که هر روز عمیق‌تر می‌شوند

آقایان مسئول کفش وصله خورده از همان نقطه پاره خواهد شد

چاله چوله‌های شهر دهدشت، زخم کهنه‌ای که روز به روز بر پیکر این شهر عمیق‌تر شده و مشکلات فراوانی برای عبور و مرور شهروندان ایجاد کرده است

به گزارش ساورز نیوز به نقل از کبنا: چاله چوله‌های شهر دهدشت، زخم کهنه‌ای که روز به روز بر پیکر این شهر عمیق‌تر شده و مشکلات فراوانی برای عبور و مرور شهروندان ایجاد کرده است.

به گزارش کبنا، نبود مدیریت یکپارچه شهری یکی از علت‌های اساسی تمامی مسائل و مشکلات می‌باشد، حال یکی از این معضل‌ها چاله چوله‌های کهنه و آسفالت‌های فرسوده شهر دهدشت است.

بیشتر خیابان‌های شهر دهدشت پر از چاله چوله‌هایی کهن با کنده کاری دستگاه‌های خدمات‌رسان است که پس از انجام کار فراموش می‌کنند که این محل نیاز به آسفالت دارد و آن را به حال خود ر‌ها می‌کنند.

کنده کاری‌های ر‌ها شده مانند زخم کهنه‌ای روز به روز بر پیکر شهر دهدشت عمیق‌تر شده و مشکلات فراوانی برای عبور و مرور شهروندان ایجاد کرده است.

در صورتی که جلال داورپناه رئیس شورای شهر در نشست خبری با موضوعیت چرایی عزل شهردار سابق دهدشت گفت: یک هزار و ۵۶۰ تن قیر رایگان از منابع مختلف به شهرداری ابلاغ شده و شهرداری دهدشت در این مدت هیچ برنامه‌ای برای اجرای پروژه‌های عمرانی و ساماندهی خیابان‌ها و چاله چوله‌های شهری برای استفاده قیر نداشته است.

خیابان‌هایی که به علت کم کاری مسئولان تبدیل به چاله چوله شدند، چاله‌هایی که راننده خودرو‌ها دردش را به خوبی می‌فهمند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

2 + دو =