۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 600
  • 02 می 2021 - 19:35
  • 770 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام فرماندار کهگیلویه به مناسبت هفته« کارگر» و «معلم»
پیام تبریکروز کارگر و معلم

پیام فرماندار کهگیلویه به مناسبت هفته« کارگر» و «معلم»

کارگران و معلمان به عنوان یکی از ارزشمندترین و سودمندترین گروهها در جامعه اند

دارا کریمی نژاد به مناسبت هفته کارگر و معلم پیام تبریک صادر کرد :
بسم اله الرحمن الرحیم
تقارن هفته کار و کارگر  و هفته معلم با ماه پرخیر و برکت رمضان و میهمانی خدا، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، بهانه‌ای است برای پاسداشت تلاش‌ها و زحمات عزیزانی که در راه ساختن ایرانی آباد و شکوفا همواره حضور پر رنگ دارند .
کارگران به عنوان یکی از ارزشمندترین و سودمندترین گروهها در جامعه نقش مهم و بی بدیلی در به گردش درآوردن چرخ‌های عظیم صنعت، توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا کرده و ستون فقرات توسعه پایدار و محور رونق تولید هستند.
نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با نام تولید ،پشتیبانی ها ،مانع زدایی ها  نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می کند
ضمن تقدیر و تشکر از همه کارگران متعهد، سختکوش و پرتلاش؛ فرا رسیدن روز کار و کارگر را به جامعه بزرگ کارگری شهرستان کهگیلویه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق و سلامتی همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.
 در وصف معلم همین فرایاد بس که آفرینش مفتخر به حضور و نقش معلم است ؛همان که خدا به برگزیده اش ، پیامبرش به هنر خود اشاره کرد و فرمود : اقرا باسم ربک الذی خلق، خلق الانسان من علق، اقرأ و ربک الاکرم، الذی علم بالقلم، علم الانسان ما لم یعلم. (علق/۱تا ۵) ،خدا خالق مهربان هستی اما خود “اولین معلم ” است و صفت معلمی را بعد از خلقت گوهر آفرینش یعنی انسان به خود داده است.
بدرستی که معلم همان نیکو واژه فرهنگ ساز و کلید واژه توسعه در تمام جوامع پیشرفته دنیا است و هر کجا سیستم های مدیریتی ،اقتصادی و سیاسی کارآمدتر تر باشند به یقین قبل از آن آموزش وپرورشی توسعه یافته و معلمی دارای کرامت و ارزش اجتماعی بالا داشتند.
چراغ شب فروز معلم در جغرافیایی ایران عزیز و در هر جایی انسان زندگی می کند به روشنی می درخشد و آنجاکه تصویر زیبای پرچم سه رنگ ایران در دور افتاده ترین  روستا در اهتزاز است نشان میدهد که اینجا معلم دارد و کلاس درس و آموزش جاری است.
به معلمان سرزمینم ؛همان ها که با هنر معلمی خویش گرد ظلمت و جهالت می زدایند و اندیشه کودکان و فرزندان سرزمینمان را با علم و دانش صیقل می دهند هزاران درود و سپاس از مهر ماندگار جامعه عزیز و روشنفکر و پر شور فرهنگیان شهرستان کهگیلویه که هماره در تاریخ این سرزمین درخشیدند.
طلوع هفته معلم ؛گرامی داشت نقش ماندگار معلم به عزیز معلمان ایران خاصا فرهنگیان شهرستان کهگیلویه گرامی باد.
یاد و خاطره شهدای فرهنگی و معلمانی که دیگر در میانمان نیستند گرامی باد.
دارا کریمی نژاد
 فرماندار شهرستان کهگیلویه

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یک × 4 =