۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4414
  • 30 آوریل 2023 - 20:26
  • 333 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام فرماندار چرام به مناسبت هفته سلامت

پیام فرماندار چرام به مناسبت هفته سلامت

بسمه تعالی نامگذاری هفته‌ای با عنوان هفته سلامت، تاکیدی به اهمیت موضوع سلامت بر ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه است. انتخاب شعار “سلامت برای همه با پزشکی خانواده” و عناوین این هفته نیز، بر نقش فراگیر مشارکت عمومی بر سلامت آحاد مردم تاکید دارد. هفته سلامت فرصت مغتنمی برای تکریم از تلاش‌های مجاهدت ‌گونه […]

بسمه تعالی

نامگذاری هفته‌ای با عنوان هفته سلامت، تاکیدی به اهمیت موضوع سلامت بر ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه است. انتخاب شعار “سلامت برای همه با پزشکی خانواده” و عناوین این هفته نیز، بر نقش فراگیر مشارکت عمومی بر سلامت آحاد مردم تاکید دارد.
هفته سلامت فرصت مغتنمی برای تکریم از تلاش‌های مجاهدت ‌گونه مدافعان سلامت و همچنین تقدیر از خدمات ارزنده و شبانه‌روزی فعالان عرصه سلامت است که همواره با از خودگذشتگی، سلامتی را به مردم ارزانی داشته‌اند و به امر ارتقای سلامت و بهداشت در جامعه اهتمام می‌ورزند. امروزه به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و توجه ویژه به تأمین و توسعه بهداشت و درمان آحاد جامعه، شاهد تحول و اقدامات ماندگار و ملموس در این حوزه هستیم که حاکی از مشارکت و احساس مسئولیت یکایک تلاشگران این عرصه می باشد.
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزندۀ همۀ دست اندرکاران و فعالان حوزۀ سلامت شهرستان که در امر پیشگیری، درمان و ارتقاء شاخص های سلامت شهروندان، زحمات شبانه‌روزی را متحمل می شوند تبریک عرض می نمایم؛ و از خدواند متعال برای این عزیزان سلامتی، سعادت و موفقیت روزافزون خواستارم.
امید است که در سایۀ توفیقات خداوند متعال و عمل به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همراهی مردم عزیز، در راستای تحقق بخشی به اهدافی همچون دسترسی عادلانه به سلامت، جوانی جمعیت، ترویج سبک زندگی سالم و پوشش همگانی سلامت تلاش نموده تا شاهد ارتقای زیرساخت‌های لازم جهت تحقق اهداف این حوزه مهم باشیم.

سید عبدالرحمان توفیقیان
فرماندار شهرستان چرام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

5 + هشت =