۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4442
  • 02 می 2023 - 10:35
  • 310 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام فرماندارشهرستان چرام به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

پیام فرماندارشهرستان چرام به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

ساورزنیوز؛ معلمی هنر است، معلمی، مهری است که از روز ازل با گِل آدمی سرشته شده تا مردم از ظلمات جهل به نور دانایی رهنمون شوند. تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلمان و استادان به عنوان یکی از ارکان توسعه کشور در شکل دهی  نظام علمی و فرهنگی جامعه نقشی ماندگار دارند. اعتلای […]

ساورزنیوز؛

معلمی هنر است، معلمی، مهری است که از روز ازل با گِل آدمی سرشته شده تا مردم از ظلمات جهل به نور دانایی رهنمون شوند.
تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلمان و استادان به عنوان یکی از ارکان توسعه کشور در شکل دهی  نظام علمی و فرهنگی جامعه نقشی ماندگار دارند.
اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش، همانند استاد شهید مرتضی مطهری اهتمام می ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.
رمز جاودانگی هر تمدنی را باید در میزان بسط آگاهی و علم در میان مردمان آن جامعه جستجو نمود و قضاوت در خصوص نقش‌آفرینی ممتاز انسان‌ها در هر عصر و زمان را با ارزیابی میزان رواج اندیشه و دانش در میان آنان سنجید. با چنین نگاهی به جامعه بشری،به مقام والای انسان‌هایی پی می‌بریم که عمر خود را صرف علم‌آموزی،آگاهی‌بخشی، معرفت‌شناسی و تلاش در جهت ارتقا سطح بینش و دیدگاه فردی و جمعی آحاد جامعه نموده‌اند.
چنانکه آثار بجا مانده از تلاشهای بی وقفه بزرگ مردانی چون استاد شهید مرتضی مطهری (ره) بعنوان نماد عینی این تفکر ارزشمند دربارور نمودن گل های فرزانگی گلستان روح و اندیشه شاگردان او و روشنگری اقشار جامعه تا به ابد نمایان می باشد.
دوازدهم اردیبهشت ماه فرصتی است مغتنم، تا یاد و خاطره  استاد فرزانه شهید” آیت الله مرتضی مطهری” معلم بزرگ مدرسه انقلاب اسلامی را گرامی بداریم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، و با درود به ارواح طیبه شهدای فرهنگی، این روز را به همه جهادگران عرصه تعلیم و تربیت بویژه معلمان و اساتید شهرستان چرام تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، توفیق روز افزون تان را در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، دولت خدمتگزار مردمی ایران قوی و اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت، در سال رشد تولید و مهار تورم، مسالت می نمایم.

سید عبدالرحمن توفیقیان
فرماندار چرام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

12 − 3 =