۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4454
  • 02 می 2023 - 20:32
  • 327 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی به مناسبت فرارسیدن روز معلم

پیام تبریک مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی به مناسبت فرارسیدن روز معلم

به گزارش ساورزنیوز : مهندس اکبر زکی نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در پیامی فرا رسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:   به نام یگانه خالق هستی مقام معلم مقام والایی است که خدای تبارک و تعالی آن […]

به گزارش ساورزنیوز : مهندس اکبر زکی نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در پیامی فرا رسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

 

به نام یگانه خالق هستی

مقام معلم مقام والایی است که خدای تبارک و تعالی آن را ستوده است. نقش معلم در جامعه نقش انبیا است و انبیا معلم بشر هستند.

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت آیت‌الله استاد مطهری این معلم نمونه و اسوه تقوا به عنوان روز معلم نامگذاری شده است تا همواره و همه ساله ضمن بزرگداشت خاطره آن راد مرد بزرگ و فیلسوف بلندآوازه از زحمات بی شائبه و ایثارگرانه طبقه عظیم معلمان که وظیفه سنگین آموزش و پرورش کودکان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را به عهده دارند قدردانی شود.

شغل معلمی یک حرکت والای آموزشی است از انبیا تا اولیا، از فلاسفه تا علما و معلمانی که امروزه در جامعه فعال و کوشا هستند چرا که در عالم هیچ موجودی به پایه انسان نمی رسد و هیچ شغلی به پایه انسان‌سازی نمی رسد و شغل معلمی بسیار بزرگ و شریف است.

هر چقدر شغل عظیم باشد مسئولیت به همان مقدار بزرگ است معلم امانتداری است که انسان امانت اوست. همه سعادت ها و شقاوت ها انگیزه اش از مدرسه هاست و کلیدش دست معلمان است. از این که معلمان دلسوز رسالت عظیم انسان‌سازی و هدایتگری را عهده دار هستند بر خود می بالیم و به پاس زحمات آنان تشکر می نماییم.

 

مهندس اکبر زکی نژاد 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

3 × 2 =