۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4445
  • 02 می 2023 - 20:17
  • 334 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک فرماندار شهرستان بهمئی به مناسبت فرارسیدن روز معلم

پیام تبریک فرماندار شهرستان بهمئی به مناسبت فرارسیدن روز معلم

به گزارش ساورزنیوز: فرماندار شهرستان بهمئی در پیامی فرا رسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک گفت. تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش و پرورش صحیح است، آمیختن علم و عمل و آراستن تحصیل با فضایل اخلاقی و تهذیب میسر نیست مگر به همت […]

به گزارش ساورزنیوز: فرماندار شهرستان بهمئی در پیامی فرا رسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک گفت.

تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش و پرورش صحیح است، آمیختن علم و عمل و آراستن تحصیل با فضایل اخلاقی و تهذیب میسر نیست مگر به همت استادان و معلمان دانشمند و از خود گذشته.

 

ایمان دارم معلم اثرگذارترین عامل محوری و موثر در توسعه و تعالی آموزش و پرورش است.

 

هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی معلم شهید مرتضی مطهری، فرصتی مغتنم است تا مراتب سپاس خود را تقدیم معلمانی نمایم که کاروان زندگی بشر، در مسیر حرکت خود هرگز از قافله‌ سالاری و طلایه داری ایشان بی نیاز نبوده است.

 

اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم را حضور همه معلمان و استادان فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور و استان ، بویژه فرهنگیان شهرستان بهمئی تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

 

علی محمدی

فرماندار شهرستان بهمئی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهار × یک =