۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4371
  • 28 آوریل 2023 - 22:18
  • 310 بازدید
  • ارسال توسط :
واکسینه شدن ۵۰۰۰ راس دام سبک علیه بیماری آبله و p.p.rتوسط بسیج جامعه مهندسین کشاورزی شهرستان چرام (تیم جهادی دامپزشکی مرکزی )

واکسینه شدن ۵۰۰۰ راس دام سبک علیه بیماری آبله و p.p.rتوسط بسیج جامعه مهندسین کشاورزی شهرستان چرام (تیم جهادی دامپزشکی مرکزی )

به گزارش ساورزنیوز؛ مهندس جلال محمدی دم طسوج مسئول کانون جامعه مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان چرام اظهار نمود :دسترسی به خدمات دامپزشکی و دامپروری در بسیاری از مناطق محروم بسیار پایین است که این موضوع بعضا خسارات جبران ناپذیری به دامداران سنتی وارد می کند. البته واکسیناسیون عمومی و تلقیح دام سنگین انجام […]

به گزارش ساورزنیوز؛ مهندس جلال محمدی دم طسوج مسئول کانون جامعه مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان چرام اظهار نمود :دسترسی به خدمات دامپزشکی و دامپروری در بسیاری از مناطق محروم بسیار پایین است که این موضوع بعضا خسارات جبران ناپذیری به دامداران سنتی وارد می کند.

البته واکسیناسیون عمومی و تلقیح دام سنگین انجام می شود‌ ولی ارایه خدمات جامع صورت نمی گیرد.در شهرستان چرام دو تیم جهادی سیار دامپزشکی داریم یکی در چرام مرکزی به سرتیمی دکتر افشار و دیگری در سرفاریاب با سر تیمی دکتر زمانی است.

خوشبختانه فاز اول که واکسیناسیون می باشد در شهرستان شروع شده که تا حالا ۵۰۱۷راس دام توسط تیم مرکزی واکسینه شده اند و تیم سرفاریاب در مرحله پایانی کار هست.

تقدیر تشکر داریم از تیم های جهادی دامپزشکی خصوصا جناب اقای دکتر افشار و دکتر زمانی و همچنین مجموعه اداره دامپزشکی شهرستان که همکاری لازم در این زمینه دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

14 − 10 =