۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4705
  • 05 می 2023 - 0:03
  • 428 بازدید
  • ارسال توسط :
مدیر نمونه شهرستان بهمئی انتخاب شد / افتخاری زاده: به معلم بودن خود افتخار میکنم.

مدیر نمونه شهرستان بهمئی انتخاب شد / افتخاری زاده: به معلم بودن خود افتخار میکنم.

به گزارش ساورزنیوز: روز گذشته در مراسم رسمی آقای سید زاهد افتخاری زاده به عنوان مدیر نمونه شهرستان بهمئی به مناسبت روز معلم از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی انتخاب شد و از آن تجلیل شد.   سید زاهد افتخاری زاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: معلمی، والاترین و باارزش‌ترین شغلی است […]

به گزارش ساورزنیوز: روز گذشته در مراسم رسمی آقای سید زاهد افتخاری زاده به عنوان مدیر نمونه شهرستان بهمئی به مناسبت روز معلم از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی انتخاب شد و از آن تجلیل شد.

 

سید زاهد افتخاری زاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: معلمی، والاترین و باارزش‌ترین شغلی است که یک انسان می‌تواند داشته باشد من به معلم بودن خود افتخار میکنم.

 

این مدیر نمونه شهرستان بهمئی گفت” هر ساله به سنت گذشته در سالروز گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری که به عنوان روز معلم از آن یاد می شود از معلمان این سرزمین به عنوان سکانداران کشتی تعالی کشور تجلیل بعمل می آید. من هم به نوبه خود این روز را به همه ی معلمان و همکارانم در سراسر کشورعزیزم ایران تبریک عرض می نمایم.

در همین راستا مصاحبه‌ای را با یکی از مدیران مدارس شاغل در شهرستان بهمئی انجام داده‌ایم که در سال ۱۴۰۲_۱۴۰۱ به عنوان مدیر نمونه شهرستانی معرفی شد و در ادامه می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید.

سید زاهد افتخاری زاده مدیر نمونه شهرستان بهمئی گفت: می توان گفت معلمان ناجیان و قهرمانان یک ملت هستند ناجیانی جان بر کف که انجام رسالت مقدس خود را مقدم بر هر وظیفه ی دیگری می دانند.. آنان کسانی هستند که با کمترین داشته ها زمینه ساز موفقیت های بزرگ بوده و هستند. درواقع معلمان همان کیمیاگرانی هستند که با اکسیر دانش مس وجود آدمی را به زر می رسانند و برای چشم ما بینایی و برای گوش ما شنوایی را به ارمغان می آورند.

لطفاً خودتان را معرفی کنید؟

سید زاهد افتخاری زاده هستم متولد دی ماه ۱۳۷۲ که از سال ۱۳۹۱به عنوان دانشجو معلم به عرصه ی معلمی پا گذاشته و در دانشگاه فرهنگیان شهید ایزدپناه یاسوج مشغول به تحصیل و در سال ۱۳۹۵ از این دانشگاه فارغ التحصیل شده و اولین سال فعالیت تجربی خود را در منطقه ی زیبای چاروسا آغاز کرده و دو سال در کنار مردم شریف و عزیز این خطه خدمت کردم و در سال ۱۳۹۷ با موافقت مدیران دو منطقه مبدا و مقصد به شهرستان بهمئی منتقل شده و در همان سال اول خدمت در شهرستان بهمئی به عنوان سرگروه آموزشی پایه دوم و همچنین آموزگار نمونه این شهرستان انتخاب شدم و از سال ۱۳۹۹به عنوان مدیر دبستان غیر دولتی انصار مشغول به فعالیت هستم و امسال در سال تحصیلی۱۴۰۱/۱۴۰۲ به عنوان مدیر نمونه شهرستان برگزیده شدم که این موفقیت را مدیون زحمات بیکران مجموعه همکاران خود در این دبستان می دانم.

وی خاطر نشان کرد” من به معلم بودن خود افتخار میکنم و آن را والاترین و مقدس ترین شغل برای یک انسان میدانم. چرا که به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) : (معلم امانت داریست که انسان سرمایه اوست )  شان و منزلت معلمان بلند است، انقدر بلند که وصفش در کلمات نمی گنجد دستان پرمهر معلم است که قفل قفس را باز می کند تا پرنده اندیشه آدمی بال پرواز بگیرد. در پایان این جملات رو تقدیم میکنم به همه ی معلمان کشور عزیزم ایران ای جهادگران عرصه تعلیم و تعلم که عمر و جوانی‌تان را وقف تعالی ما می‌کنید… دستانتان را می‌بوسیم و به احترام عظمت بی‌انتهایتان کلاه از سر برمی‌داریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سه × 4 =