۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1268
  • 29 مارس 2022 - 16:11
  • 783 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : کریم سبزی پور
مدیرعامل ایرانسل با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد/ رایزنی برای رفع مشکلات مناطق دورافتاده استان

مدیرعامل ایرانسل با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد/ رایزنی برای رفع مشکلات مناطق دورافتاده استان

  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرعامل ایرانسل بر رفع مشکلات ارتباطی و اینترنت مناطق دورافتاده استان تاکید کرد. سید علی احمدزاده در دیدار با بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل با اشاره به مشکلات ارتباطی و اینترنت در اغلب مناطق کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بازدیدهایی که از مناطق مختلف استان دارم اولین […]

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرعامل ایرانسل بر رفع مشکلات ارتباطی و اینترنت مناطق دورافتاده استان تاکید کرد.

سید علی احمدزاده در دیدار با بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل با اشاره به مشکلات ارتباطی و اینترنت در اغلب مناطق کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بازدیدهایی که از مناطق مختلف استان دارم اولین گلایه‌مندی مردم مشکلات ارتباطی تلفن همراه و اینترنت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به همین دلیل خانواده‌ها و دانش‌آموزان با مشکلاتی مواجه هستند، افزود: در ۱۸ روستا و پاره روستا در مور زرد، در منطقه زیلایی از بردپهن و سادات چاهن، همه مناطق سیلاب و کلوار و پیجاب باشت و سایر مناطق دور افتاده استان مشکلات ارتباطی و اینترنت وجود دارد که خواهان رفع این مشکل هستیم.

وی با بیان اینکه در منطقه کاکان از نقاط گردشگر‌پذیر و زیبای استان و شلال‌دان باشت با چنین مشکلی مواجه هستیم، افزود: رفع مشکلات ارتباطی و نبود اینترنت در مناطق استان خصوصا مناطق دورافتاده به اندازه‌ای برایم مهم است که وقت بگذاریم و به لحاظ اعتباری حمایت کنیم تا پوشش ارتباطی و اینترنتی در استان کامل و مردم احساس رضایت کنند.

احمدزاده در خصوص دغدغه نگهداری از تجهیزات ایرانسل گفت: لیست تجهیزات که نیاز به نگهداری دارند را به ما بدهید تا در اختیار راهداری قرار گیرد و بتوانند از این مراکز نگهداری کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه مشترکی میان استانداری و ایرانسل تدوین شود بر حمایت از برنامه‌های ایرانسل در استان تاکید کرد و گفت: جلسه جداگانه‌ای با حضور مدیرعامل ایرانسل و همه مسئولان استان تشکیل و مشکلات همه نقاط استان بیان شود تا تصمیم مناسبی برای رفع آنها اتخاذ شود.

مدیرعامل ایرانسل در این دیدار با بیان اینکه ۱۴۰۱ سال طلایی برای رفع خلاء‌های ارتباطی و اینترنت استان است، از انعقاد قرار داد با استانداری برای مجهز کردن شهرهای یاسوج و گچساران و دهدشت به فیبرنوری خبر داد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دوازده − پنج =