۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4126
  • 18 آوریل 2023 - 18:49
  • 805 بازدید
  • ارسال توسط :

به گزارش به گزارش ساورزنیوز : حکایت گزارش شهردار لیکک : عباس مشیری با رأی کامل ۵ عضو شورای شهر لیکک به عنوان شهردار شهر لیکک انتخاب شد.

 

مشیری جوان ترین شهردار کشور است وی جوان توانمند و کار بلد در حوزه شهری و عمرانی می باشد اگر بخواهیم نگاه گذرا به تمام شهرداران شهر لیکک داشته باشیم مشاهده می کنیم که عباس مشیری موفق ترین شهردار لیکک بود و کارنامه بسیار موفق در حوزه شهری دارد.

 

یکی از مهمترین مطالبه مردم از مشیری به عنوان شهردار این بود که: مبارزه با فساد بود که خوشبختانه دریچه ها و بسترهای فساد در شهرداری لیکک بسته شد و به مردم اعلام می کنیم با برسی های انجام شده هیچگونه فسادی در حوزه درآمدها، هزینه ها، معاملات، قراردادها، حق تفکیک املاک و رانت صورت نگرفت و فسادستیزی در شهرداری تثبیت شد.

 

دومین مطالبه مردم شهر لیکک از جوان ترین شهردار کشور پرداخت معوقات حقوق کارمندان و کارگران شهرداری بود که شهردار شهر لیکک یکی از موفق ترین شهرداران شهر لیکک در پرداخت معوقات حقوق به کارمندان و کارگران بود.

 

یکی از مهم ترین دغدغه های شهروندان شهر لیکک از شهرداری ساخت دروازه قرآن در ورودی و ساماندهی میدانی ورودی این شهر بود که از بدو ورود مشیری به شهرداری شهر لیکک ایشان موفق به اجرای این پروژه شد که شهرداری شهر لیکک با دست خالی همچنان دارد روی این پروژه کار میکند.

 

شهردار شهر لیکک در حوزه های مختلف خدمات رسانی به شهروندان موفق بود ، شش هزار متر جدول گذاری، تکمیل دو کانال آب های فصلی، شصت هزار متر آسفالت در مرحله اول و مرحله دوم شصت هزار متر اجرا شد.

 

می توان به خدمات مختلف اشاره کرد و شهردار شهر لیکک با توان و با دست خالی در حال خدمات دهی به شهروندان است که احداث دو پارک محله ای و تکمیل پارک بانوان و افتتاح آن در آینده ، آغاز درختکاری در بلوار ورودی ، بلوار آزادی ، بلوار شهید سلیمانی، بلوار آیت اله طالقانی و پارک ها ،آغاز پروژه روشنایی خیابان رهبری، آغاز عملیات اجرایی پروژه بزرگ دروازه ورودی شهر، آغاز اصلاح بلوارها و تغییر اِلمان میادین و تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری هم اکنون در حال اقدام است.

 

شهر لیکک با وجود ۸۰ حلقه چاه نفت در این شهر اما از گرفتن حق آلایندگی محروم است که یکی از مهمترین مطالبات مردم بود و شهردار شهر لیکک با توان تمام در حال پیگیری است که به زودی نتیجه اش اعلام میشود.

 

شهروندان در گفتگو با ما گفت: شهردار شهر لیکک را با تمام توان حمایت خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که خدمات ایشان رو پوشیده کنند.

 

شهروندان گفت: جوانترین شهردار کشور را داریم که باید زحمات ایشان قدر دانی کنیم.

 

لازم به ذکر است گزارش کامل عملکرد شهردار لیکک به زودی منتشر میشود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

2 دیدگاه

  1. شهردار انقلابی، پای کار، ودلسوز مردم باتمام وجود از ایشان حمایت می‌کنیم ونمیگذاریم خدمات ارزشمند ایشان نادیده گرفته شود

  2. شهردار انقلابی ،پای کار ، دلسوز و دغدغه مند شهرمون ازش حمایت میکنیم و نمیگذازیم خدمات ارزشمند ایشان نادیده گرفته بشه و بهش ایمان داریم

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

17 − 15 =