۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » رویدادها
  • شناسه : 5414
  • 25 می 2023 - 23:28
  • 765 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : محسن زارعی
رونمایی وآغاز فعالیت  موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی  زنده یاد دکترابوالفضل نیک روز+تصاویر

رونمایی وآغاز فعالیت  موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی  زنده یاد دکترابوالفضل نیک روز+تصاویر

به گزارش ساورزنیوز؛عصرامروز مراسم رونمایی وآغاز فعالیت  موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی  زنده یاد دکترابوالفضل نیک روز به جهت کمک و مساعدت به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت استان، در گلزار شهدای شهر چرام، قطعه نفس بهشت، باحضورمردم قدرشناش، مسئولان استانی وشهرستانی برگزارشد. اهدای عضو،اهدای زندگی به افراد نیازمند ،اقدامی خداپسندانه درجهت حفظ زندگی […]

به گزارش ساورزنیوز؛عصرامروز مراسم رونمایی وآغاز فعالیت  موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی  زنده یاد دکترابوالفضل نیک روز به جهت کمک و مساعدت به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت استان، در گلزار شهدای شهر چرام، قطعه نفس بهشت، باحضورمردم قدرشناش، مسئولان استانی وشهرستانی برگزارشد.

اهدای عضو،اهدای زندگی به افراد نیازمند ،اقدامی خداپسندانه درجهت حفظ زندگی انسانهاست،فرصتی دوباره برای زیستن که نوید بخش ضرب آهنگ خوش زندگی به بیماران وخانواده های آنان می شود وامید به فردایی بهتر را در وجود آنها بارور می سازد.

خوشا آنانکه با جسم سردشان گرمای هستی به دیگران می بخشند

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است برجریده عالم دوام ما

دکتر ابوالفضل نیک روز دانشجوی سال ششم رشته پزشکی یاسوج که به علت عارضه بیماری و بعداز یک عمل جراحی در تهران به کما رفت و بعداز چند روز طی یک اقدام خداپسندانه و کمک به بیماران نیازمند با رضایت پدر و مادر وی اعضا این جوان نخبه و دانشگاهی به بیماران نیازمند اهدا شد..

دکتر ابوالفضل نیک روز فرزند دکتر یوسف نیکروز عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج و معاون اسبق فرهنگی دانشگاه یاسوج و رییس سابق بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

 

موسسه خیریه آموزشی وفرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیک روز با استعانت از خداوند مهربان وعنایات ائمه اطهار علیهم السلام در تلاش است با بهره گیری از ظرفیتهای مختلف ومتنوع:آموزگاران،استادان،پزشکان،دانشجویان،سازمان ها ونهادهای فرهنگی،نیروهای جهادی وبسیجی واولیاء وخانواده ها در راستای اهداف تعلیم وتربیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه های آموزشی،فرهنگی،هنری و ورزشی برای دانش آموزان نیازمند استان کهگیلویه وبویراحمد فعالیتهای خود را شروع کند.

این موسسه با هدف کمک به کشف وپرورش استعدادهای دانش آموزان در زمینه های مختلف،تقویت وروحیه خداباروری،پایبندی به مبانی وارزشهای دینی دانش آموزان،کمک به تربیت وتوانمند سازی دانش آموزان نیازمندبرای پیشرفت تحصیلی،کمک به ایجاد خرد جمعی،خلاقیت،شجاعت،ودقت وسرعت در تصمیم گیری برای دانش آموزان نیازمند،کمک به ایجاد کارگروهی وهم افزایی و تلاش مجدانه وصادقانه در دانش اموزان نیازمند،کمک به پیشگیری از آسیب های اجتماعی خانواده،افزایش دانش ومهارت در مواجه با آسیبها وشناسائی خطرات آن ایجاد می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یازده + نوزده =