۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1078
  • 31 دسامبر 2021 - 20:45
  • 786 بازدید
  • ارسال توسط :
رنج های ساکنین مسکن مهر دهدشت

رنج های ساکنین مسکن مهر دهدشت

ساکنینی که فقط زمان انتخابات جزء شهراند

رنج های بیش از ۴۰۰خانوار ساکنین مسکن مهر دهدشت

به گزارش ساورز نیوز/مسکن مهر بزرگترین طرح توسعه در بخش مسکن در طول تاریخ  ایران است. از مزایای این طرح می‌توان به ارزان‌سازی در عین رعایت استانداردهای لازم، ساخت مسکن در تیراژ بالا و پایین آمدن سهم هزینه‌های ثابت در هر متر (هزینه‌هایی مثل نقشه‌کشی، نظارت، نیروی انسانی و…)، پرهیز از تجمل گرایی، افزایش امید به خانه دار شدن در اقشار کم درآمد جامعه، امتیاز استفاده از تسهیلات ارزان قیمت با بوروکراسی بسیار کمتر از تسهیلات قبلی اشاره کرد با اجرای این طرح چه بسیاری از مردم که در آرزوی سرپناهی بودند به آن رسیدند .

سایت‌های مسکن مهر که بیش از ۸۰۰ واحد است و از سال ۱۳۸۸ شروع اما قریب به ۱۲ سال هنوز تمام نشده است

باوجود اینکه بیش از۴۰۰ واحد آن با نقیصه های زیادی به مردم واگذار گردید . و بیش از ۱۸۰۰ نفر در این سایت سکنا دارند.اما معضلات و مشکلات آنها تمامی ندارد.

اهالی ساکن در سایت مسکن مهر دهدشت  با اشاره به مشکلات فراوان در این سایت گفتند :بخشی از فاضلاب لوله‌گذاری شده و بخش دیگری از فاضلاب در این شرایط سخت در خیابان رها شده است.

آنها با بیان اینکه متقاضی دیدار با استاندار هستند گفتند؛ در این شرایط سخت اقتصادی بی‌ عدالتی است مشکلی به مشکلات مردم اضافه کنند و هیچ مسئولی حاضر نشود برای مردم کار انجام دهد.

آنان بیان کردند: مسکن مهر نیمه کاره رها شد و امکانات برای آنها لحاظ نشده است. از جمله مشکلات آن عبارتند از :

عدم ایستگاه تاکسی که تردد به شهر را با مشکل مواجع کرد

نبود بازار ،عدم نانوایی و حتی یک سوپر مارکت در این منطقه نیست و برای کوچکترین نیاز باید به شهر مراجعه نمایم

 

به علت عدم حمل زباله بهداشت عمومی در مخاطره هست  بطوری که کودکان در معرض بیماری های عفونی اند . جهت پیگیری به شهرداری مراجعه  اما  شهرداری آنرا جزء محدوده شهری نمیداند.

عدم وجود فضای سبز وپارک که منجر به آسیب های جدی برای کودکان شد

اهالی مسکن مهر با اشاره به نبود فضای سبز بیان کرد: شهرداری و مسکن و شهرسازی سایت را رها کردند شهرداری می‌گوید چون جزء شهر نیست خدمات نمی‌دهیم سوال اینجاست اگر جزء شهر نیستیم چرا در ایام انتخابات صندوق شورای شهر به این منطقه می‌آید؟

ساکنان سایت مسکن مهر  دهدشت ضمن ابراز مشکلات و گلایه های زیاد از اینکه مسئولان طی این چند سال فقط وعده میداند و عمل نمی کردند خواهان بازدید استاندار و امیدشان به دولت جدید است تا مشکلات آنان را به حداقل برساند

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

4 × سه =