۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4843
  • 09 می 2023 - 18:02
  • 409 بازدید
  • ارسال توسط :
رضایتمندی دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان از مدیر دبیرستان شهید ستمی بهمئی / مدیری که به عنوان مدیر نمونه انتخاب شد / دبیرستان شهید ستمی به همت مدیر و کادر دبیرستان فعال ترین مدرسه در حوزه آموزشی و پرورشی است.

رضایتمندی دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان از مدیر دبیرستان شهید ستمی بهمئی / مدیری که به عنوان مدیر نمونه انتخاب شد / دبیرستان شهید ستمی به همت مدیر و کادر دبیرستان فعال ترین مدرسه در حوزه آموزشی و پرورشی است.

به گزارش ساورز نیوز: سنت است ک هر سال همزمان با سال روز شهادت استاد مطهری، روز معلم را گرامی می‌داریم قطعاً اختصاص روزی برای بزرگداشت معلمان، سنتی ارزشمند و فرصتی مناسب برای اندیشیدن دوباره به آموزش و آموزشگر و آموزگار است.   مقام و منزلت معلم، یادواره جایگاه والای علم و معرفت و مقام […]

به گزارش ساورز نیوز: سنت است ک هر سال همزمان با سال روز شهادت استاد مطهری، روز معلم را گرامی می‌داریم قطعاً اختصاص روزی برای بزرگداشت معلمان، سنتی ارزشمند و فرصتی مناسب برای اندیشیدن دوباره به آموزش و آموزشگر و آموزگار است.

 

مقام و منزلت معلم، یادواره جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است ک در تاریخ پر افتخار این سرزمین، در حریم مقدس مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت، زیباترین جلوهای عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

به همین مناسبت ابراهیم داشاب در سال ۱۴۰۲ از طرف اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی و استان به عنوان مدیر نمونه شهرستانی معرفی شد.

 

داشاب یکی از موفق ترین و توانمند ترین مدیر مدیران مدارس شهرستان بهمئی است وی نه تنها خود به عنوان مدیر نمونه معرفی شد بلکه ۲ نفر از معلمان کادر مدرسه ایشان هم به عنوان معلم نمونه انتخاب شدند که آقایان رحمت صفا و طلایی بوده است‌.

 

آقای داشاب که مدیر توانمند دبیرستان شهید ستمی است اما با توجه به صحبت های انجام شده با دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان رضایتمندی کاملی از عملکرد ایشان دارند و به گفته دانش آموزان آقای داشاب را مدیر نمونه کشوری معرفی میکنند.

 

دبیرستان شهید ستمی بهمئی جزء فعال ترین مدارسی است که در همه مناسبت ها نقش خیلی خوبی دارد این مدرسه به همت مدیر دبیرستان و معاونت پرورشی تمامی مناسبت ها را جشن و مراسم برگزار خواهند کرد.

 

این مدرسه نه تنها در حوزه فرهنگی بسیار فعال است بلکه جزء بهترین مدارس شهرستانی در حوزه علم و تحصیل را دارد که می توان به تلاش های مدیر این دبیرستان و معاونت آموزشی اشاره کرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

17 + 15 =