۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 3482
  • 02 دسامبر 2022 - 20:24
  • 440 بازدید
  • ارسال توسط :
دوانتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

دوانتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

تکمیل پازل تغییرات در دانشگاه آزاد یاسوج

با صدور احکام جداگانه صورت گرفت؛

دوانتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

معاون فرهنگی دانشجویی و سرپرست جدید مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با صدور حکمی از سوی رئیس این واحد دانشگاهی منصوب شدند.

به گزارش ساورزنیوز، آیین تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار و با صدور احکام جداگانه از سوی رحیم اکرامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد علی مهبودی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به‌عنوان معاون فرهنگی دانشجویی و حمید منوچهری عضو هیئت علمی این واحد دانشگاهی به‌عنوان سرپرست مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی این استان منصوب و از تلاش‌های نورمحمد علی‌پور تجلیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در این مراسم با تأکید بر اهمیت و اثرگذاری مسائل فرهنگی در محیط دانشگاه اظهار کرد: معاونت فرهنگی دانشجویی در ارتباط و تعامل نزدیک با دانشجویان است و باید با همکاری بین‌بخشی و استفاده از ظرفیت‌های موجود به تقویت بیش‌ازپیش معاونت فرهنگی دانشجویی پرداخته شود.

رحیم اکرامی، توجه به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی را مهم‌ترین رسالت مدیران فرهنگی برشمرد و افزود: ارتقای تربیت اخلاقی، فرهنگی و هویتی از طریق به‌کارگیری ظرفیت‌های دانشجویی و تعامل سازنده با ارکان دانشگاه جزء برجسته‌ترین این مؤلفه‌ها به حساب می‌آید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از تلاش نورمحمد علی‌پور در معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به انگیزه مناسب و روحیه جهادی و جوانی معاون جدید اشاره و ابراز امیدواری کرد که علی مهبودی با تلاش گروهی، اقدامات خلاقانه و حرکت پیشتازانه در تعالی و پیشرفت حوزه فرهنگی دانشجویی موفق شود.

معاون جدید فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج نیز گفت: با تکیه و بهره‌گیری از خرد جمعی، توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که در بخش‌های مختلف اعم از استادان، دانشجویان و کارکنان وجود دارد می‌توانیم به تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی سازمان مرکزی نائل شویم.

علی مهبودی با تأکید بر ضرورت تلاش و کار گروهی در دانشگاه بیان کرد: در انجام فعالیت‌های حوزه فرهنگی باید دغدغه‌مند باشیم.

وی، استفاده از حضور فعالانه دانشجویان را مهم‌ترین سیاست حوزه فرهنگی برشمرد و ادامه داد: رویکرد ما دانشجومحوری فعالیت‌های فرهنگی است.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

15 − هشت =