۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 3789
  • 23 مارس 2023 - 21:05
  • 455 بازدید
  • ارسال توسط :
درحوزه بهداشت و درمان استان کهگیلویه وبویراحمد چه خبراست ؟!!!

درحوزه بهداشت و درمان استان کهگیلویه وبویراحمد چه خبراست ؟!!!

آیا استخدام های اداری بدون ضابطه اند؟!!!

پنهانکاری به روابط بین فردی و سازمانی  در هر سطحی که باشد،‌ آسیب می‌رساند. البته افشای همه اطلاعات هم انسان را در معرض قضاوت‌های نابجا قرار می‌دهد و باز هم آسیب‌رسان است. شفافیت سازمانی  منجر به اقناع افکار عمومی میشود و از رهگدز آن پیوند میان حاکمیت و جامعه محکم تر می گردد

موضوع استخدام ‌های بدون ضابطه و به قول معروف«فله‌ای» یکی از چالش ‌های مهم چند سال اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود، و شاید برجسته‌ترین موضوع را بتوان در استخدام نیروهای شرکتی در دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه وابسته آن در استان بیان نمود. متاسفانه در مجموعه های که امکان استخدام نیرو به صورت شرکتی و پیمانکاری وجود داشته باشد، همواره خبر‌هایی از تخلفات صورت گرفته در این مجموعه ‌ها گزارش می‌شود، نیروهایی که پس از استخدام به صورت شرکتی،حجمی و پیمانکاری با زد و بند امکان استخدام در شرایط مطلوب نیز برایشان فراهم می‌شود، و این عمل نتیجه‌ای جز بی‌عدالتی و پایین آمدن کیفیت و کارایی در نیروی انسانی متخصص ندارد.

و رفت و برگشت مدیران ارشد استانی که با هر انگیزه ای به مدت اندکی سکان حوزه سلامت را بدست می گیرند.افشای چنین تخلفاتی آنهم در استخدام بدون ضابطه نیروی انسانی در بخش سلامت و درمان،خطری بزرگ و نابخشودنی است .زیرا حوزه درمان رابطه مستقیم با سلامت جسمی،جانی و روانی مردم را دارد.

مردم از سازمان بازرسی، دادستان استان بعنوان مدعی العموم و سایر نهادهای نظارتی و اطلاعاتی خواهان شفاف سازی در حوزه بهداشت و درمان اند

دستور فوری رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص اخراجی‌های بیمارستان بی‌بی‌حکیمه

 

سعید جاودان سیرت دستور فوری بازگشت نیرو های اخراجی بیمارستان بی بی حکیمه گچساران را صادر کرد.

به گزارش راک نیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای نیروهای اخراجی بیمارستان بی بی حکیمه گچساران دستور فوری صادر کرد.

بر اساس این خبر جاودان سیرت دستور فوری بازگشت نیرو های اخراجی بیمارستان بی بی حکیمه گچساران را صادر کرد.
وی تأکید کرد: هر گونه برخود با نیروی انسانی باید بر اساس قانون صورت گیرد و به هیچ وجه اجازه تصمیمات شخصی در سیستم اداری را نمی پذیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهار + پنج =