۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4675
  • 04 می 2023 - 23:35
  • 397 بازدید
  • ارسال توسط :
تجلیل ازفرهنگیان نمونه و برتر شهرستان بهمئی / فرماندار بهمئی: معلمان سرمایه‌هایی هستند که باید آنها را حفظ و جایگاه و مقام آنها را در جامعه پاس داشت.

تجلیل ازفرهنگیان نمونه و برتر شهرستان بهمئی / فرماندار بهمئی: معلمان سرمایه‌هایی هستند که باید آنها را حفظ و جایگاه و مقام آنها را در جامعه پاس داشت.

به گزارش ساورزنیوز: به مناسبت بزرگداشت هفته معلم مراسم با شکوهی در تالار ماغر شهر لیکک برگذار شد که مورد استقبال بی نظیر فرهنگیان شهرستان بهمئی قرار گرفت و برنامه های متنوعی از جمله اجرای موسیقی محلی،تئاتر، و سخنرانی های متنوعی برای حاضرین اجرا شد. علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در این همایش گفت: معلمان […]

به گزارش ساورزنیوز: به مناسبت بزرگداشت هفته معلم مراسم با شکوهی در تالار ماغر شهر لیکک برگذار شد که مورد استقبال بی نظیر فرهنگیان شهرستان بهمئی قرار گرفت و برنامه های متنوعی از جمله اجرای موسیقی محلی،تئاتر، و سخنرانی های متنوعی برای حاضرین اجرا شد.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در این همایش گفت: معلمان سرمایه‌هایی هستند که باید آنها را حفظ و جایگاه و مقام آنها را در جامعه پاس داشت.

 

وی در ادامه گفت:‌ تکریم معلمان حتی در آموزه‌های دینی ما هم بر آن تاکید شده است و بر این اساس هر روز،روز تکریم و پاسداشت مقام معلم است اما به منظور فرهنگ‌سازی و توجه کانونی دادن به این مهم در روز و هفته معلم تلاش کنیم تا در حرکت‌های نمادین بسترهای فرهنگی این پاسداشت گسترده‌تر شود.

 

محمدی با اشاره به اینکه معلمان به‌رغم مشکلاتی که دارند هیچگاه اهمیت و جایگاه وظیفه و رسالت خود را فراموش نمی‌کنند،گفت: معلمان هنوز در پایش‌های اجتماعی به عنوان یکی از مطمئن‌ترین مرجع برای آحاد جامعه هستند.

 

در ادامه مسعود فرح بخش مدیر آموزش وپرورش شهرستان بهمئی ضمن عرض خوش آمد به حاضرین به تشریح فعالیت در یکسال گذشته پرداخت و این روز را یک روز مهم برای انتقال فرهنگ معلم در جامعه خواند و از حضور همه معلمان تقدیر و تشکر کرد.

 

در پایان برنامه و با حضور مسئولین شهرستانی و استانی از معلمان نمونه، فرهنگیان بازنشسته،روحانیون فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

 

لازم به ذکر است: در این جلسه فرهنگیان شهرستان بهمئی از عملکرد رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر کردند و رضایتمندی کامل داشتند و گفتند: اولین و بزرگترین همایشی که بود که در طول سال ها در این شهرستان برگزار شد.

گفته میشود: فرهنگیان بعد از این همایش به صرف نهار میزبان اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی بودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سه × دو =