۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4158
  • 20 آوریل 2023 - 18:18
  • 382 بازدید
  • ارسال توسط :
بزرگترین محفل انس باقرآن کریم دانش آموزی جهان اسلام درشهرستان بهمئی برگزار شد
،به همت قرارگاه پیشرفت حضرت ولیعصر (عج)بنیاداحسان و اداره آموزش و پرورش بهمئی برگزارشد

بزرگترین محفل انس باقرآن کریم دانش آموزی جهان اسلام درشهرستان بهمئی برگزار شد

،به همت قرارگاه پیشرفت حضرت ولیعصر (عج)بنیاداحسان و اداره آموزش و پرورش بهمئی برگزارشد

به گزارش ساورزنیوز؛  به همت قرارگاه پیشرفت حضرت ولیعصر (عج)بنیاداحسان وآموزش وپرورش شهرستان بهمئی بزرگترین محفل انس باقرآن کریم دانش آموزی جهان اسلام هم زمان با سراسر کشوربرگزار گردید.

امام جمعه شهر ستان بهمئی ،در این محفل و آیین نورانی که با حضور دانش آموزان دختر و پسر درمسجد حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار شد گفت: این برنامه با هدف ترویج و تقویت فرهنگ قرآنی دانش آموزان و اُنس بیشتر آن‌ها با کلام وحی برگزار شد که انتظار می رود نظیر چنین برنامه هایی با شکوه هرچه تمام تر تداوم داشته باشد.

 

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی با تقدیر از زحمات بانیان و دست اندرکاران این مراسم الهی گفت: این محفل قرآنی با حضور دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی نوید بخش خوبی در حوزه اجرای برنامه های دینی و مذهبی است که انس با کلام وحی و تدبر در آیات الهی برای فرزندانمان را امکانپذیر می کند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی هم در این مراسم با اشاره به اینکه ، باهمکاری تعلیم وتربیت قرارگاه پیشرفت بنیاداحسان وبر اساس راهکار های سند تحول بنیادین ،آموزش و پرورش تقویت انس با قرآن دانش‌آموزان را یکی از اهداف و رسالت‌های دستگاه تعلیم و تربیت مقرر کرده است گفت : امروز بزرگترین محفل دانش‌آموزی انس با قرآن کریم جهان اسلام در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر لیکک برگزار شد که نشان دهنده ارادت مردم این دیار و برنامه ریزی حوزه آموزش و پرورش وقرارگاه پیشرفت بنیاداحسان در زمینه قرآنی است.

 

 

 

مسعود فرحبخش با بیان اینکه ، در این برنامه، خواهران و برادران دانش آموز اهل بهمئی به اجرای برنامه های مختلفی پرداختند گفت: در بهمئی نیز این برنامه در بیش از ۵۰ مدرسه در همه مقاطع تحصیلی و با حضور هزاران دانش آموز برگزار شد.

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله جلیلپور مسئول فرهنگی قرارگاه پیشرفت بنیاداحسان شهرستان بهمئی گفت: قرارگاه پیشرفت بهمئی وبنیاداحسان درزمینه تعلیم وتربیت ومسائل اجتماعی برنامه های بسیارخوبی برای دانش آموزان این شهرستان دارد که ازجمله این برنامه افطاری روزه اولی ها درچندروز گذشته بوده وان شاءالله دربیشترمدارس باهمکاری آموزش وپرورش برنامه های آموزشی وتربیتی چه درزمان فعال بودن مدارس وچه درتابستان امسال خواهیم داشت وافق چشم انداز ما درقرارگاه بسیارروشن هست که به بتوان رشد خوبی درزمینه تعلیم وتربیت و کاهش معضلات اجتماعی وبهبود مسائل فرهنگی هم درمدارس وهم دراجتماع ازطریق برنامه های که درمساجد ،هیئت ها ومدارس داریم به حول وقوه الهی وباهمکاری خانواده ها ومدیریت آموزش وپرورش داشته باشیم.

 

 

 

گفتنی است این مراسم به همت اداره آموزش و پرورش ، معاونت پرورشی و تربیتی، قرارگاه پیشرفت منطقه ای حضرت ولیعصر عج ، بنیاد احسان شهرستان بهمئی ، بسیج دانش آموزی ،دارالقرآن حضرت امام رضا (ع) برگزار شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دو × پنج =