۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4821
  • 08 می 2023 - 12:12
  • 447 بازدید
  • ارسال توسط :
برخورد و ساماندهی با آژانس‌های سیار و فاقد مجوز در بهمئی / بخشدار مرکزی:یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان بهمئی ساماندهی آژانس های فاقد مجوز است/ مدیر صمت: مردم با آژانس های فاقد مجوز جا به جا نشوند.

برخورد و ساماندهی با آژانس‌های سیار و فاقد مجوز در بهمئی / بخشدار مرکزی:یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان بهمئی ساماندهی آژانس های فاقد مجوز است/ مدیر صمت: مردم با آژانس های فاقد مجوز جا به جا نشوند.

به گزارش ساورزنیوز: صبح امروز نشست هماهنگی برخورد با آژانس های فاقد مجوز با حضور بخشدار مرکزی ، مدیر اداره صمت ، رئیس اتاق اصناف، نماینده اماکن ، رئیس اتحادیه ها در سالن جلسات اتاق اصناف شهرستان بهمئی برگزار شد. بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی گفت: جلسه ، جلسه بسیار مهمی است ، موضوع این جلسه چیزی […]

به گزارش ساورزنیوز: صبح امروز نشست هماهنگی برخورد با آژانس های فاقد مجوز با حضور بخشدار مرکزی ، مدیر اداره صمت ، رئیس اتاق اصناف، نماینده اماکن ، رئیس اتحادیه ها در سالن جلسات اتاق اصناف شهرستان بهمئی برگزار شد.

بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی گفت: جلسه ، جلسه بسیار مهمی است ، موضوع این جلسه چیزی است که با جان ، مال و ناموس مردم سر کار دارد.

 

علی عباسپور افزود: یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان بهمئی ساماندهی آژانس های فاقد مجوز است.

 

وی ادامه داد؛ اداره صمت و پلیس اماکن و  اتاق اصناف باید به جد با آژانس های فاقد مجوز برخورد قانونی کنند.

 

بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی در پایان گفت: مدیران آژانس های تاکسی تلفنی ملزم به رعایت قوانین و آئین نامه انتظامی مربوطه باشند‌.

 

رئیس اداره صمت شهرستان بهمئی گفت: با توجه به گلایه‌های شدید شهروندان از آژانس‌های سیار در سطح شهرستان با هماهنگی اعضا برخوردهای انجام شد.

فرزاد دموری افزود: با تمام توان صمت و اتاق اصناف با آژانس‌های سیار و فاقد مجوز برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: آژانس‌های سطح شهر که شیشه دودی و فاقد مجوز هستند حق هیچ گونه فعالیتی را ندارند.

دموری افزود: آژانس های دورن شهری بر اساس قانون باید مجوز از اداره صمت و اتاق اصناف و پلیس اماکن داشته باشند اما متاسفانه تعدادی از آژانس ها مجوز ندارند و در حال فعالیت هستند.

وی در ادامه گفت: خانواده ها با آژانس های مجوز دار در سطح شهرستان در تماس باشند و جهت جا به جایی اقدام کنند و با آژانس های فاقد مجوز جا به جا نشوند.

مدیر اداره صمت در پایان گفت: پلیس اماکن همکاری های لازم را جهت جمع آوری این آژانس ها را داشته باشند.

 

فضل الله عباسی رئیس اتاق اصناف بهمئی در این جلسه گفت: همه آژانس‌ها باید دارای کد شناسیایی و تابلو ثابت باشند که در غیر این صورت با آنها برخورد می‌شود‌‌.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

3 × چهار =