۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4391
  • 30 آوریل 2023 - 8:35
  • 475 بازدید
  • ارسال توسط :
استخرچرام به زودی راه اندازی می شود
باپیگیری های فرماندارورئیس اداره ورزش وجوانان؛

استخرچرام به زودی راه اندازی می شود

به گزارش ساورزنیوز؛سیدعبدالرحمن توفیقیان دربازدید ازاستخرچرام بیان کرد:با توجه به دغدغه به حق جوانان و مطالبه آنها در خصوص راه اندازی تنها استخر چرام به صورت ویژه در دستور قرار گرفت که خوشبختانه به سرانجام مطلوبی رسیده است وبه زودی راه اندازی خواهدشد . فرماندارچرام ازمدیروپرسنل اداره ورزش و جوانان چرام که در این مدت […]

به گزارش ساورزنیوز؛سیدعبدالرحمن توفیقیان دربازدید ازاستخرچرام بیان کرد:با توجه به دغدغه به حق جوانان و مطالبه آنها در خصوص راه اندازی تنها استخر چرام به صورت ویژه در دستور قرار گرفت که خوشبختانه به سرانجام مطلوبی رسیده است وبه زودی راه اندازی خواهدشد .

فرماندارچرام ازمدیروپرسنل اداره ورزش و جوانان چرام که در این مدت به صورت شبانه روزی برای راه اندازی مجدد استخر تلاش داشتند تشکر نمود.

وی بابیان اینکه مستاجر استخر چرام مشخص شده است گفت:همکاری با مستأجر و نظارت مستمر بر کیفیت استخرباید در اولویت کاری اداره ورزش وجوانان باشد .

فرماندار چرام درپایان ازهمکاری ادارات خدمات رسان ازجمله شهرداری، شرکت برق ،ابفا وشرکت گاز تقدیروتشکرکردوخواستارتوجه بیشترازسوی این ادارات به مجموعه استخرشد.

محمد محمدی رئیس اداره ورزش وجوانان از فرماندار چرام وهمه کسانی که دغدغه داشتند و تلاش کردند وزمینه ای به وجود اوردند که استخرچرام ساماندهی وراه اندازی شود تقدیروتشکرکرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

11 + شانزده =