۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13749
  • 10 فوریه 2024 - 22:00
  • 52 بازدید
  • ارسال توسط :
دعوت رئیس ستاد نمازجمعه شهرستان بهمئی برای حضور  مردم شهرستان بهمئی در  راهپیمایی۲۲ بهمن ماه + جزئیات

دعوت رئیس ستاد نمازجمعه شهرستان بهمئی برای حضور مردم شهرستان بهمئی در راهپیمایی۲۲ بهمن ماه + جزئیات

سامان خوبی زاده: امیر حسین دهبانی نژاد رئیس ستاد نمازجمعه شهرستان بهمئی برای حضور مردم شهرستان بهمئی در راهپیمایی۲۲ بهمن ماه با صدور پیامی از عموم دعوت نمود جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یابند.   یوم‌الله ۲۲ بهمن یادآور ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی ملت سربلند ایران اسلامی به رهبری بزرگ مرد تاریخ […]

سامان خوبی زاده: امیر حسین دهبانی نژاد رئیس ستاد نمازجمعه شهرستان بهمئی برای حضور مردم شهرستان بهمئی در راهپیمایی۲۲ بهمن ماه با صدور پیامی از عموم دعوت نمود جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یابند.

 

یوم‌الله ۲۲ بهمن یادآور ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی ملت سربلند ایران اسلامی به رهبری بزرگ مرد تاریخ اسلام، حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد پیروزی خون بر شمشیر و تحقق وعده بحق الهی در غلبه مستضعفان و محرومان بر مستکبران عالم است.

انقلاب اسلامی ایران موجب شکل‌گیری تمدنی نوین و تلنگری بر وجدان‌های بیدار بشری و به پا خاستن ملت‌های مظلوم  بر علیه حاکمان جور و غاصبان سرزمین‌های اسلامی شد و امروز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی خود، پرچمدار حرکت عظیم بیداری اسلامی در سراسر منطقه و در جهت آزادی مردم ستمدیده و مبارزه با استکبار جهانی است.

ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خدمت مردم شریف ایران اسلامی و همه آزادگان جهان، از عموم ملت ایران علی الخصوص مردم شریف، غیور و شهید پرور شهرستان بهمئی برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان بهمئی در جهت تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان (ره)، شهدای گرانقدر و پیمانی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی و نمایش عزم و غرور ایرانیان به جهان، دعوت به عمل می‌آوریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پنج × دو =