۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13512
  • 04 فوریه 2024 - 14:46
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
اطلاعیه ای مهم از سوی روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی منتشر شد + جزئیات

اطلاعیه ای مهم از سوی روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی منتشر شد + جزئیات

به گزارش خبری سامان خوبی زاده ؛ روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی در اطلاعیه ای منتشر کرد، در زمینه های مختلف فراخوان داد که جزئیات آنها به شرح زیر است: ۱- ستاد امر به معروف و نهی از منکر دعوت به همکاری در ستاد دارد و افرادی که […]

به گزارش خبری سامان خوبی زاده ؛ روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی در اطلاعیه ای منتشر کرد، در زمینه های مختلف فراخوان داد که جزئیات آنها به شرح زیر است:

۱- ستاد امر به معروف و نهی از منکر دعوت به همکاری در ستاد دارد و افرادی که می توانند در کارهای اجرایی ستاد از فعالیت های رسانه ای گرفته تا اداری، اجرائی، تخصصی و فضای مجازی انجام دهند از یک روز تا هفت روز در هفته یا از یک ساعت تا ۱۰ ساعت در روز در همه سطوح اعلام آمادگی می کند.

۲- در زمینه تذکرات لسانی نیاز به نیروهای همکار داریم و کسانی که علاقمند به فعالیت در این زمینه ها هستند می توانند در این فراخوان شرکت کرده و با آموزش ها و ساماندهی های لازم در میدان عمل وارد و نقش آفرینی کنند.

۳- در تشکل‌های مردمی نیازمند تشکیل تشکّل های فعال و موثری در زمینه امر به معروف و نهی از منکر هستیم که تعداد ۱۸ عرصه را شامل می شود.

۴- یکی از فراخوان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر فراخوان در عرصه تولیدات رسانه ای است که باید نقص های موجود در تولیدات رسانه ای جهت ترویج معروفات و نهی از منکرات برطرف شده و تولیدات لازم در زمینه های فیلم، پادکست، انیمیشن، مستند و موارد دیگر انجام پذیرد.

علاقه مندان برای شرکت در این فراخوان می توانند با شماره تلفن ستاد امر به معروف و نهی از منکر به شماره ۰۹۰۲۲۰۷۲۰۰۷ و ۰۹۹۰۰۶۵۲۰۴۰ تماس گرفته و در ارتباط باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

20 + 10 =