۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 12841
  • 26 ژانویه 2024 - 17:43
  • 162 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مراسم ملی سراسری پدران آسمانی در شهرستان بهمئی + جزئیات

برگزاری مراسم ملی سراسری پدران آسمانی در شهرستان بهمئی + جزئیات

سامان خوبی زاده: به نقل از روابط عمومی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی: به مناسبت ولادت امام علی ع و روز پدر و مرد ، امام جمعه ، رئیس بنیاد شهید ، هیئت میثاق با شهدا ، هیئت جوانان حسینی ، تعدادی از فعالین فرهنگی مذهبی شهرستان بهمئی با حضور در گلزار شهدا ، […]

سامان خوبی زادهبه نقل از روابط عمومی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی: به مناسبت ولادت امام علی ع و روز پدر و مرد ، امام جمعه ، رئیس بنیاد شهید ، هیئت میثاق با شهدا ، هیئت جوانان حسینی ، تعدادی از فعالین فرهنگی مذهبی شهرستان بهمئی با حضور در گلزار شهدا ، یاد و نام پدران آسمانی را گرامیداشتند.

همزمان با مراسم ملی سراسری پدران آسمانی در شهرستان بهمئی برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این مراسم گفت: پدران آسمانی روحشان رنگ ایثار، خدا، اخلاص و صبوری داشت و اخلاص را پیشه راه خود قرار داده بودند.

حجت الاسلام صلواتی: امروزه هرچه داریم و درسطح بین الملل کسب کرده ایم همه را مدیون خون پاک شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.

وی افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تاکید کردند که نباید یاد پدران، مادران و همسران شهدا به دست غفلت بیفتد چرا که آنان در این جهاد عظیم شریک و مجاهدند و این ملّت به یاد شهیدان، به نام شهیدان و به خاطره‌ی شهیدان احتیاج دارد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در پایان گفت:فرزندان شهدا را بر ادامه راه پدران خود در صیانت از ارزش‌های نظام اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب توصیه کرد.

سید نصرت الله سالاری خرم رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی گفت: عزت و افتخار امروز کشورمان را مدیون پدران شهدا هستیم که چنین فرزندان برومند و شجاعی را برای دفاع از کشور تربیت کردند.

 

در پایان این مراسم به همین مناسبت با پدر و خانواده شهید بسیجی غلامرضا ستمی دیدار و گفتگو کردند.

رئیس اداره کار ، دبیر امر به معروف، رئیس اداره تبلیغات ، مسئول هیئات مذهبی ، مسئول ستاد اقامه نماز جمعه ، خبرنگار ، تعدادی از فعالین مذهبی و فرهنگی در این مراسم شرکت کردند.

این مراسم به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران ، هیئت جوانان حسینی ، هیئت میثاق با شهدا در بهمئی برگزار شد.

خبرنگار: سامان خوبی زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

19 + 15 =