۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 12797
  • 24 ژانویه 2024 - 22:18
  • 178 بازدید
  • ارسال توسط :
روز پر کار پلیس در بهمئی : / از اجرای طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی در بهمئی تا برخورد قاطع با هر گونه جرائم خشن + جزئیات

روز پر کار پلیس در بهمئی : / از اجرای طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی در بهمئی تا برخورد قاطع با هر گونه جرائم خشن + جزئیات

به گزارش خبری سامان خوبی زاده: فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی بعنوان یکی از محوری‌ترین وظایف نیروی انتظامی و از مهم‌ترین مطالبات […]

به گزارش خبری سامان خوبی زاده: فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی بعنوان یکی از محوری‌ترین وظایف نیروی انتظامی و از مهم‌ترین مطالبات مردم از پلیس طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان‌ بهمئی با هماهنگی مرجع قضایی و با حضور ماموران کلانتری ، آگاهی ، راهور ، یگان امداد و دیگر یگان های انتظامی اجرا شد.

سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: با برگزاری گشت‌ها و تور‌های بازرسی در ورودی‌ و خروجی‌ شهر لیکک به شهرستان ها و استان های همجوار از وسایل نقلیه و خودرو‌ها بازرسی خواهد شد و با رانندگان متخلف نیز برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی افزود: در این طرح جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز و کنترل و برخورد با اراذل و اوباش و پیشگیری از جرائم خشن در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

جمشیدی با بیان اینکه فرصت خودنمایی به قانون‌شکنان و هنجار شکنان را در شهرستان بهمئی نخواهیم داد گفت: با حضور نیروهای انتظامی و همراهی دستگاه قضائی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهمئی به اجراء در آمد و تا آخر سال جدید ادامه خواهد داشت؛ که در این طرح با مخلان امنیت ، برهم زنندگان نظم عمومی ، اراذل و اوباش و افرادی که به روش های مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه دارند برخورد جدی و قاطع می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی بهمئی ، با اشاره به اینکه با حمل کنندگان و دارندگان سلاح‌های سرد و گرم شامل سلاح های مجاز و غیرمجاز و رانندگانی که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند قاطعانه برخورد می‌شود ادامه داد: ماموران در این طرح ۵ دستگاه موتور سیکلت ، یکدستگاه خودروی سواری ، ۲۳ قبضه انواع سلاح سرد کشف و ضبط شد.

گفته میشود : این طرح به مدت ۴ ساعت برگزار شد و یکی از روز های پر کار پلیس در بهمئی بود‌.

لازم به ذکر است : شهروندان شهرستان بهمئی هم از زحمات فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر کردند و خواستار ادامه برگزاری چنین طرح هایی شدند.

 

خبرنگار: سامان خوبی زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هجده − پانزده =