۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
پیام دعوت مسئول هيئت فرهنگی مذهبی رهروان حسینی و نائب رئیس کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی شهرستان بهمئی از عموم مردم جهت شرکت در مراسم استقبال و وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام + جزئیات

پیام دعوت مسئول هيئت فرهنگی مذهبی رهروان حسینی و نائب رئیس کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی شهرستان بهمئی از عموم مردم جهت شرکت در مراسم استقبال و وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام + جزئیات

سامان خوبی زاده: . مسئول هيئت فرهنگی مذهبی رهروان حسینی و نائب رئیس کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی شهرستان بهمئی  با صدور پیامی از عموم مردم شهید پرور و ولایتمدار  شهرستان بهمئی جهت شرکت در مراسم استقبال و وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام دعوت نمودند.  بسم الله الرحمن الرحیم   اکنون که شهروندان فهیم و […]

سامان خوبی زاده: . مسئول هيئت فرهنگی مذهبی رهروان حسینی و نائب رئیس کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی شهرستان بهمئی  با صدور پیامی از عموم مردم شهید پرور و ولایتمدار  شهرستان بهمئی جهت شرکت در مراسم استقبال و وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام دعوت نمودند. 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اکنون که شهروندان فهیم و قدرشناس شهرستان بهمئی مفتخر به میزبانی از ۳ شهید گمنام از خود رهیده و به خدا پیوسته، در محل بوستان بهشت گردیده‌اند، یقینا عطر حضور این قهرمانان که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند، خیر و برکتی مضاعف است که با حضور حماسی، پرشور و کم نظیر آن را قدر خواهیم دانست.

 

مردم بصیر،ولایتمدار و انقلابی شهرستان بهمئی با حضور آگاهانه و همیشگی خویش در همه صحنه های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرده اند که عاشق انقلاب،شهدا و ولی امر خویش هستند.

 

حضور کاروان شهدای گمنام در این شهرستان موجب برکت و مایه عزت و سرافرازی است و ان شاءالله مردم ما با حضور پرشور خویش در مراسم استقبال از این اسطوره های ایثار و مقاومت، اعلام خواهند کرد که راه آنها ادامه دارد.

 

لذا از عموم مردم ، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، فرهنگیان، هیئات مذهبی، مداحان، دانش آموزان، مسئولان و ادارات ، دانشجویان؛ ، بازاریان و اصناف ، دعوت میشود جهت شرکت در مراسم استقبال از کاروان شهدای گمنام حضور در این مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام(ره)، انقلاب، شهدا و مقام معظم رهبری است.

 

محمد بهمئی نژاد 

مسئول هيئت فرهنگی مذهبی رهروان حسینی و نائب رئیس کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی شهرستان بهمئی 

 

گفتنی است مراسم استقبال از شهیدان گمنام سه شنبه مورخ ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح از ورودی شهر لیکک می باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

12 − 6 =