۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1029
  • 30 دسامبر 2021 - 12:24
  • 266 بازدید
  • ارسال توسط :
۹ دی روز روشنگری امت  است

۹ دی روز روشنگری امت است

9 دی تجدید میثاق امت با ولایت است

به گزارش ساورز نیوز/ اسماعیل وارثی : کمرنگ نشدن ۹ دی و روشنگری فتنه ۸۸  از ویژگی‌های ممتاز بزرگداشت ۹ دی است
شیخ اسماعیل وارثی از طلبه‌های فرهنگی وفعال سیاسی شهرستان کهیگلویه گفت : اگر در بزرگداشت این روز دچار رخوت و بی‌توجهی شویم به طور مجدد این فتنه با اشکال دیگر خود را نشان خواهد داد و کشور را دچار تهدید می‌کند.
وی افزود: فتنه آسیب جدی به انقلاب و نظام زد و آن را در معرض تهدید قرار داد، لذا با این پدیده بزرگ نباید ساده انگاره برخورد کرد و نباید تصور شودکه یک حادثه‌ای رخ داد و تمام شد، بلکه همچنان ادامه دارد.
وارثی پیام ۹ دی را حمایت مردم از انقلاب اسلامی، آرمان‌های نظام و جایگاه ولایت فقیه و رهبری دانست و با بیان اینکه عده‌ای که در فتنه سال ۸۸ نقش داشتند، از نظام طلبکار شده‌اند گفت: باید همه از این سخنان رهبری که حوادث ۸۸ را فتنه نامید تبعیت داشته باشند.
وی با بیان اینکه مسئولانی که در کشور که در برابر فتنه سال ۸۸ موضع محکمی نداشته باشد آرمان مشخصی هم ندارد عنوان کرد: وقتی مدیری برای خدمت به مردم انتخاب می‌شود باید به آرمان‌های آن ملت پایبند باشد.
این فعال فرهنگی تصریح کرد: رسالت انقلاب صدور آرمان‌های نظام به اقصی نقاط دنیا، برافراشته شدن پرچم اسلام در جهان و نابودی اسرائیل است و مسئولی که با این اهداف بیگانه باشد نمی‌تواند نماینده امت اسلام ناب به شمار آید.
وارثی افزود: پس از انتخابات شکوهمند سال ۸۸، دشمن در خارج کشور هر روز زمینه اعتراضات و اغتشاشات خیابانی را با وسایل و امکانات رسانه‌ای و ماهواره‌ای که داشت فراهم می‌کرد
 و این عوامل زمینه توهین به دین و مقدسات را هم فراهم کرد و لشگرکشی خیابانی و آتش زدن اموال عمومی و تعدی به نوامیس مردم توسط عده‌ای مزدور،ضدانقلاب وضدمردم وضد ولایت فقیه کاسه صبر مردم را لبریز کرده بود اما مدیریت پدرانه و مدبرانه رهبری باعث شد تا همه زوایای دشمن شناخته شود.
وی ادامه داد: بعد از فرمایشات مقام عظمای ولایت در نماز جمعه بعد از انتخابات همه را به رعایت قانون توصیه کردند و راه حل را هم در اجرای قانون دانستند، اما ایادی خارجی با اعمال داخلی بنا را بر اغتشاشات گذاشتند تا اینکه به ساحت عاشورا و امام حسین(ع) و آرمان امام و شهدا وولایت فقیه  اهانت شد، عکس امام را پاره کردند و شعار ضد ولایت فقیه سر دادند.
وی عنوان کرد: مردم چون نظاره‌گر مظلومیت رهبری و نظام بودند با خروش انقلابی ۹ دی را بوجود آوردند و این حماسه بزرگ برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار است.
وی طرح موضوع شعار شکست حصر سران فتنه در هر دوره توسط عده‌ای را شعار انتخاباتی  بی اساس دانست و خاطرنشان کرد: طبق قانون جرم سران فتنه سنگین‌تر از حصر خانگی برای آنهاست و نظام مقدس جمهوری اسلامی سابقه انقلابی این افراد را در نظر گرفته است که جریمه آنها را به حصر کاهش داده است

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

بیست − نوزده =