۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4215
  • 21 آوریل 2023 - 21:20
  • 307 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک فرماندارچرام به مناسبت آغازماه شوال وفرارسیدن عیدسعیدفطر

پیام تبریک فرماندارچرام به مناسبت آغازماه شوال وفرارسیدن عیدسعیدفطر

ساورزنیوز؛ بسم الله الرحمن الرحیم اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ‌. عید فطر روز اعلام پیروزی برطاغوت نفس و شکرگزاری به درگاه الهی به پاس آنچه در ضیافت خویش ما را به آن مهمان نمود و به سوی آن هدایت فرمود، پاک ترین عیدی […]

ساورزنیوز؛

بسم الله الرحمن الرحیم
اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ‌.
عید فطر روز اعلام پیروزی برطاغوت نفس و شکرگزاری به درگاه الهی به پاس آنچه در ضیافت خویش ما را به آن مهمان نمود و به سوی آن هدایت فرمود، پاک ترین عیدی که یادآور جشن و شادمانی و زدودن غبار غم از دل ها، روز اکمال بهار صیام و قیام و شکر نعمات و روز کرامت و شرافت صالحان است و خوشا به حال کسانی که در پرتو فرصت نورانی ماه مبارک رمضان و در سایه شب های پرفیض قدر، توشه ای از تقوی برگرفته و با ذکر «الهم اهل الکبریاء و العظمه» به استقبال این عید فرخنده آمده اند.
بار دیگر سجده شکر به درگاه حضرت حق به جا می آوریم که کریم است و بخشاینده و رمضان دیگری ما را میهمان خویش کرد تا در حد توان، توشه ایمان و تقوی ذخیره سازیم و برای روزها و هفته ها و ماه های پیش رو، در خدمت به خلق خدا، توان بیشتری بیاندوزیم.
اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم مؤمن و متدین، آغاز ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر، جشن ایمان‌داری و توفیق تزکیه و تقوا را به محضر شریف حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، همه‌ی مسلمانان بویژه مردم روزه‌دار و خداجوی شهرستان چرام تبریک و شاد باش عرض نموده و رستگاری، عزت و کرامت همگان را از آستان خداوند قادر متعال مسالت دارم.

سید عبدالرحمن توفیقیان
فرماندار چرام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هجده − هفده =