۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 546
  • 24 مارس 2021 - 20:26
  • 803 بازدید
  • ارسال توسط :
نماینده مجلس : دانشگاه ها پیشگام  تحقق شعار سال باشند
راه نجات کشور پیوند میان علم و تولید است

نماینده مجلس : دانشگاه ها پیشگام تحقق شعار سال باشند

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت پیشگام تحقق شعار سال

حضور نماینده مردم شهرستان های کهکیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در مراسم کاشت گل محمدی و گیاه دارویی به لیمو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت ،

موحد در افتتاحیه این مراسم گفت  : توسعه کشور در گرو تولید است ودانشگاه ها نقش اساسی در تولید و تحقق شعار سال که توسط رهبری بیان شد ،دارند

حجت الاسلام موحد افزود : با توجه به شرایط خاص مالی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور ، دانشگاه ها باید از ظرفیتها خود استفاده و به سمت تولید گام بردارند تاعلاوه بر رفع نیازهای خود نقش اساسی در توسعه جامعه داشته باشند .

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از ریاست دانشگاه آزاد گفت: ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با بینش و تدبیر بالایی که داشت و همدلی با ایجاد همدلی  بین دستگاه های شهرستان  توانست  در راستای تخقق شعار سال و درآمد زایی  نقش اساسی ایفا کند  .وجهت عبور از بحران باید با پشیبانی تمامموانع تولید برداشته شود.

 

 

دارا کریمی نژاد فرماندار کهگیلویه در این مراسم گفت : با این اقدام دانشگاه آزاد دهدشت توانست  پیوند بین علم و عمل به خوبی برقرارنماید.

 

فرماندارکهگیلویه افزود :  راه نجات کشور پیوند میان علم  و تولید است ودر کنار کار کشاورزی ، استفاده از واحدهای اقتصاد دانش بنیان و شرکت های فناور در تولید عرقیات گیاهی و گیاهان دارویی نیز میتواند موثر باشد که دولت با تمام توان از این چنین طرح هایی پشتیبانی میکند تا در بحث تولید مانعی وجود نداشته باشد .

 

یوسف عمرانی نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت ضمن تقدیر از همکاری موثر اداراتی نظیر جهاد کشاورزی ، اداره راه، شهرداری ، اداره آب ، فرماندار  و سایر نهادها  به اهداف  اجرای این طرح اشاره کرد و گفت : با توجه به شرایط درآمدی دانشگاه و وجود ظرفیت تولید در محوطه دانشگاه ، اقدام به کاشت چند محصول گیاهان دارویی و دانه های روغنی نمودیم که این کار با مشارکت تمامی کارکنان واحد های مختلف دانشگاه صورت گرفته است.

عمرانی نژاد با اشاره به اینکه ۱۰ هکتار از زمین  محوطه دانشگاه   طی چندسال بلا استفاده بود با هم فکری همکاران وادارات مرتبط  به امرکاشت  محصولات مختلف کشاورزی اختصاص یافته ، در این مجموعه قریب به ۷ هکتار دانه های روغنی کلزااختصاص یافت و ۱۳ هزار متر مربع گیاه دارویی به لیمو و ۳ هزار و ۵۰۰ قلمه گل محمدی در محوطه دانشگاه زیر کشت می رود.

به گزارش ساورز نیوز ؛ نماینده مردم کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای،فرماندار ،دادستان شهرستان کهگیلویه،ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت وریاست دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مدیران شهرستان کهگیلویه درمراسم کشت گل محمدی و گیاه دارویی به لیمو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت حضور داشتند

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یک × 5 =