۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1273
  • 30 مارس 2022 - 1:03
  • 750 بازدید
  • ارسال توسط :
نماینده ای که خود را در اتاق شیشه ای قرار داد

نماینده ای که خود را در اتاق شیشه ای قرار داد

خبرهای خوش موحد برای کهگیلویه بزرگ

یکی از ارکان توسعه یافتگی پاسخگویی مسئولان به مردم است ،شفافیت مهمترین اصل در جهت تحقق آرمان شهر بشری است . گسترش فضای رسانه ای  مسئولان را در اتاق شیشه ای قرار داد که همه اعمال آنا رصد می شود .و کمتر سیاست مدار و مسئولی خود را  در این اتاق قرار می دهد . اما امروز شاهد برگزاری نشست خبری سید محمد موحد  نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه بودیم .رسانه های مخالف جریان سیاسی نماینده فعلی نقد ها و سولات خود را شفاف بیان کردند.در این جلسه موحد به همه سوالات پاسخ دادند.

 

به گزارش ساورز نیوز/ حجت‌الاسلام موحد پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با تبریک عید نوروز با اشاره به اینکه ۲۲ ماهی که به عنوان نماینده مردم انجام وظیفه کردم گزارشی ارایه دهم ساعات ها طول می کشد.
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که بنیان های دموکراسی بر چند رکن استوار است آن ها را برشمرد و گفت: قانون اساسی، نظام پارلمانی، احزاب سیاسی، مطبوعات و رسانه؛ رکن چهار یک بخش از هر جامعه ای که نقش غیر قابل انکار و قابل توجهی بر جامعه دارد، رسانه است.

موحد ادامه داد: این اصحاب رسانه هستند که اگاهی می دهند با کمترین بضاعتی که در اختیار دارند با شجاعت مشکلات را مطالبه می کنند، رسانه ها در یک میدان سخت قرار گرفته اند و با امکانات کم به رسالت خود جامه عمل می پوشانند، بر خود لازم می دارم از این اصحاب رسانه که کمک می کنند تا مشکلات حل شود تشکر کنم و سعی بر این است که  موانعی برای رسانه ایجاد نشود و هوای انها را داشته باشم.
این نماینده مجلس با اشاره به این که با وجود مشغله کاری از عملکرد رسانه ها بی اطلاع نیستم بیان کرد: اخبار و سایت ها را رصد می کنم و خیلی جاها هم نقد هایی می شود در برخی جاها نقدها وارد هست و ما نباید برای رسانه سدی ایجاد کنیم و نباید برای آنها مشکلی ایجاد شود اما برخی رسانه ها مطالبی را انتشار داشتند که شاید همراه تهمت بوده است لازم است خبرنگاران اول در خصوص ماجرا کنکاش کنند و نقدهای منصفانه داشته باشند.
موحد ادامه داد: چه اندازه در خصوص سد آبریز مطلب زده شد و کدام یکی از اینها واقعیت داشت؟؛ سد آبریز یکی از دغدغه های اساسی من بوده و هست، در  سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۵۰ ساعت وقت صرف کردم، ما اگر می خواهیم توفیق حاصل کنیم باید با وحدت و همدلی جلو رفته و کار را سامان دهیم، نقد داشته باشیم اما در کنار آن وحدت را نیز باید داشته باشیم.

وی با اظهار خوشحالی و تشکر از همه کسانی که دغدغه داشتند ویژه حجت الاسلام بزرگواری  گفت:با تلاش و پیگیری هاسد ابریز در لایحه بودجه مجلس قرار گرفت
نماینده کهگیلویه بزرگ ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان کارهای زیادی به خصوص درباره وضعیت بد بیمارستان ها انجام گرفته است، بیماران بستری به علت نبود وسایل سرمایشی  پنکه با خود می بردند اما اکنون حدود ۱۱ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان از وزیر وقت دریافت شده که در حال کار برای برطرف شدن این معضل هستند؛ دو آمبولانس نو خریداری شد و تحویل داده شد؛ سی تی اسکن برای شهرستان گرفته شد، بیش از ۱۸ میلیارد تومان برای کمک های مختلف در مجموعه بهداشت خارج از روال معمول گرفته شد.

موحد ادامه داد: با جلسات و پیگری های مختلف بیمارستان دهدشت از وضعیت درجه ۲ ارتقا پبدا کرد و دستور احداث دانشکده‌ از دو وزیر قبل و جدید گرفته شد و مسئولان باید تحرک بیشتری به خود دهند تا این بیمارستان کلنک زنی شود و بزودی هم عملیات بیمارستان ۱۰۰  تخت خوابی  در همین بیمارستان و یا جای دیگری کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت :طی ییگیرها انجام شده  بیمارستان لیکک  ظرف یک‌ماه اینده باید به  بهره برداری رسد

حجت الاسلام موحد در پاسخ به سوالات خبرنگار لنده گفت:شما از قرداد جاده های لنده خبر دارید ؟روزی با کنایه بوی خود را می گرفتید که بوی گاز ما را اذیت می کند حالا که گاز امده چه می گویید ؟

رئیس مجمع نمایندگان گفت:پتروشیمی در ۱۴۰۱به بهره برداری می رسد

باوند خبرنگار صدای جنوب در این جلسه بااشاره به مشکلات خبرنگاران گفت؛اکثر خبرنگاران فاقد شعل و بیمه هستنددو درتقسیم اعتبارت سایت ها و جوزه هنر عدالت رعایت نمی شود

این جلسه بیش از ۴سات و نیم به طول انجامید

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هفت − یک =