۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سرمقاله » یادداشت
  • شناسه : 1429
  • 28 آوریل 2022 - 2:46
  • 935 بازدید
  • ارسال توسط :
نصر عزیزی : آلاینده های زیست سیاسی

نصر عزیزی : آلاینده های زیست سیاسی

آلاینده های زیست سیاسی موجب آلودگی فضای زندگی واحادجامعه می‌شوند

آلاینده های زیست سیاسی: به قلم نصر عزیزی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی


ساورز نیوز: آلاینده های زیست سیاسی مانند آلاینده‌های زیست محیطی دارای عوامل و عناصر متعدد و مختلف و گوناگونی هستند که موجب آلودگی فضای زندگی واحادجامعه می‌شوند. در فضای سیاسی هم جریانهاو کسانی که با سوء استفاده از آزادی های سیاسی و نعمت آزادی بی حد و حصری که وجود دارد، به طراحی و تدوین و پالایش و تبلیغ و ترویج و افشاء آلاینده های سیاسی می پردازند. برای اینکه فضای سیاسی جامعه را مغشوش و مبهم سازند،ازفضای مجازی بی در و پیکر که یکی از زمینه‌های ترویج آلاینده‌های سیاسی است و نظارت و کنترلی روی آن انجام نمی گردد ،سو استفاده میکنند.
پشت صحنه آلاینده های زیست سیاسی کسانی هستند که مسائل اصلی جامعه را فرعی و مسئله فرعی را اصلی عنوان میکنند به حاشیه سازی های متعدد می پردازند و مردم را سرگرم می کنند ترویج گناه مجازی و مشغول سازی ذهنی از اهداف جریان طراح و برنامه ریز و هدایت گر آلاینده‌های زیست سیاسی است زیرا آنها با یک تیر چند نشان را میزنند اول فضای اخلاق اسلامی وفضای سیاسی نظام اسلامی را زیر سوال می برند که جامعه ازاخلاق اسلامی تهی جلوه داده شود. دوم اینکه فساد و فحشا ی تبلیغی سیاسی خود را ترویج می‌کنند تا هدف های طراحی شده را ثابت کنند .سوم اینکه در اهداف خود جریان خدمت وکارامدی را نشانه می گیرند و برای از بین بردن و یا محو کردن و یا به حاشیه سپردن ،این مهم راهدف قرار می دهند .
یکی از اهداف طراحان آلاینده‌های زیست سیاسی نشانه گرفتن وحدت و خدمت قوای متحد وهمدل و هماهنگ سه‌گانه و مسئولان عالی می باشد که به لطف خداوند در شرایط فعلی این وحدت برقرار است. آنها بنا دارند که به هر طریق ممکن این وحدت را بشکنندویاشکسته جلوه دهند واین فرصت ارزشمندراازبین ببرند و در شرایطی که با وحدت قوا زمینه خدمت مقدس فراهم گردیده و موانع اصلی نظام با نگرش های جهادی و انگیزه های الهی یکی پس از دیگری بر طرف می‌شود، جریان ضد خدمت و وحدت وضربه دیده را تحریک وسازماندهی نموده تا به هر طریق ممکن از موج خدمت ورضایت جلوگیری کنند و مردم را همچنان ناراضی نگه دارند.
علاوه بر این بنا دارند که پروژه ناامید سازی را همچنان دامن بزنند. بهانه سازی هایی روانی برای توجیه افکار عمومی باید به وجود بیاورند وبه تبع ان جریان سازی های سیاسی ایجاد نمایند .قطبی سازی‌های دروغین به وجود بیاورند از دو قطبی و چند قطبی و هرچه که امکان قطب سازی وجود داشته باشد.
آنچه که مسلم است آنها اراده باطلی دارند که در قالب کلمات شیرین و زیبا و دلربای حق از قبیل عدالتخواهی و مبارزه با تبعیض و ظلم و طرح ساده زیستی مسئولان به اهداف خود برسند در حالیکه از کنار دههاهزار فساد بزرگ واشرافیگری برخی مسیولان وسواستفاده های کلان وگذر از خطوط قرمزهاعبور می‌کنند و قراردادهای ویرانگری که غارت بیت‌المال را نشانه گرفته بود نادیده گرفته‌اند. ولی در حال حاضر موضوعات کوچک را بزرگ می کنند. هدف اصلی این جریان ایجاد شرایط و فراهم نمودن زمینه هایی برای مشغول سازی افکار عمومی و مشوش نمودن ذهنیت ها و پراکندگی ابهام ها و در نتیجه به مرور و به تدریج مطرح نمودن موضوع انتخابات در آینده می‌باشد. تجربه گذشته نشان می‌دهد که اتاق فکر روانی جریان تحریف و تخریب و افترا برای تاثیرگذاری در افکار عمومی و ساختن و جهت دادن به آن برای انتخابات آینده از این شگرد ها استفاده می کنند.
ازانجائیکه برای موضوع انتخابات استدلال و منطقی برای اقناع افکار عمومی ندارند به شیوه های نادرست غربی و روانی و فریب افکار عمومی متوسل می شوند همه اینها زمینه سازی هایی برای انتخابات آینده می باشد که اتاق‌های جنگ روانی جریان پس مانده و وامانده و وابسته، در حال حاضر برای تشکیل وتشدید آن فعال گردیده و اقدامات تخریبی را انجام می دهند.
نکته حائز اهمیت این است که جریان انقلابی اگرچه دارای انتقادات و دیدگاه‌های متفاوتی هستند نباید تحت تاثیر چنین تبلیغات غلط وگمراه کننده قرار گیرند و وحدت آنها نباید نشانه گرفته شود .اختلافات جزئی را باید کنار بگذارند .از قوای سه گانه و همدلی و پشتیبانی آنها حمایت کنند. دولت آقای رئیسی به لطف خداوند در مسیر اصلی انقلاب قرار گرفته است و کارهای مهمی رااغازو انجام داده است و ویرانی‌های زیادی را در حال بازسازی و ترمیم می باشد که آثار آن نمایان و هویدا می باشد. البته باید زمان مناسب برای بازسازی وحذف چاله ها و تخریب های مختلف در حوزه های رفاهی و اجتماعی و معیشت و اقتصاد و ارتباطات انجام بگیرد که دولت یازدهم در حال عبور از این موانع می باشد. باید مراقب بود .نباید عناصر بدخواه وحدت نیروهای انقلابی را بر هم بزنند چند مسئله بسیار جزئی و خطای بسیار کوچک که در صورت نادرست بودن آنها،ارزش تامل را ندارند ،نباید هزاران برابر بزرگ شوند و نیروهای انقلاب را مشغول سازند .بهترین موضع این است که نسبت به این شگردهای غلط و تبلیغات ویرانگر هم جهاد تبیین را پیش گرفت وبه ا گاهی هم دیگر کمک نماییم و هم با بی محلی آنها از کنار موارد بی اهمیت عبور بنماییم.
البته دولت مردمی و انقلابی وخدوم وصبور ومصمم وکارامد جناب حجه الاسلام رییسی نباید مشغول حاشیه سازی ها شودوالبته هرچه زودتر باید مدیران نااهل وناکارامد را کنار گذاشته و از مشورت وظرفیت وخدمات نیروهای دلسوز وخدمتگزار انقلاب استفاده نماید.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

نوزده − 2 =