۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 3811
  • 01 آوریل 2023 - 12:34
  • 341 بازدید
  • ارسال توسط :

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس تاکید کرد: تعداد زیادی از اعضای کمیسیون آموزش مجلس یازدهم با عزل ستاری‌فرد به شدت مخالف بوده و ما معتقدیم در بحث تأخیر در پرداخت حقوق اسفندماه سال گذشته، نباید تمام ایرادات و اشتباهات را به گردن یک یا دو نفر در این وزارتخانه عریض و طویل گذاشت.

به گزارش ساورزنیوز/نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس تاکید کرد: تعداد زیادی از اعضای کمیسیون آموزش مجلس یازدهم با عزل ستاری‌فرد به شدت مخالف بوده و ما معتقدیم در بحث تأخیر در پرداخت حقوق اسفندماه سال گذشته، نباید تمام ایرادات و اشتباهات را به گردن یک یا دو نفر در این وزارتخانه عریض و طویل گذاشت.
مهدی روشنفکر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: صادق ستاری فرد روستازده‌ای است که بدون وابستگی به کانون‌های‌های ثروت و قدرت و تنها براساس شایستگی‌های فردی خود توانسته معاون وزیر آموزش و پرورش شود و اکنون برخی در داخل و بیرون از این وزارتخانه بدنبال قربانی کردن این روستا زاده‌اند.
وی با برشمردن برخی از ویژگی‌های فردی و علمی صادق ستاری فرد معاون برنامه‌ریزی و منابع وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم، اظهار داشت:‌ ایشان همیشه از کمی اعتبارات و بودجه وزارتخانه نگران و از آن انتقاد کرده است.
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس گفت: ستاری فرد در چندین ماه گذشته نشان داد که برای دریافت و پرداخت مطالبات فرهنگیان صادقانه و دلسوزانه پیگیری و‌ایستادگی کرده و برای بهبود رفاه و معیشت همکاران فرهنگی سراسر کشور، از خود کوتاهی نشان نداده است.
عضو کمیسیون آموزش مجلس یازدهم شورای اسلامی با دفاع از عملکرد معاون برنامه‌ریزی و منابع وزارت آموزش و پرورش در شش ماه گذشته، یادآورشد: متأسفانه تلویزیون حتی در یک برنامه زنده، بخشی از گفت وگوی‌ایشان را راجع به کمی و نامناسب بودن بودجه وزارت آموزش و پرورش قطع کرد.
روشنفکر تأکید کرد که؛ تعداد زیادی از اعضای کمیسیون آموزش مجلس یازدهم با عزل ستاری‌فرد به شدت مخالف بوده و ما معتقدیم در بحث تأخیر در پرداخت حقوق اسفندماه سال گذشته، نباید تمام ایرادات و اشتباهات را متوجه یک یا دو نفر در این وزارتخانه عریض و طویل دانست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

4 + 17 =