۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4520
  • 03 می 2023 - 14:24
  • 556 بازدید
  • ارسال توسط :
مدیر دبیرستان شهید ستمی به عنوان معلم نمونه سال ۱۴۰۲ انتخاب شد / ابراهیم داشاب : به معلم بودن خود می‌بالم چون معلمی شغل انبیاءست.

مدیر دبیرستان شهید ستمی به عنوان معلم نمونه سال ۱۴۰۲ انتخاب شد / ابراهیم داشاب : به معلم بودن خود می‌بالم چون معلمی شغل انبیاءست.

به گزارش ساورزنیوز : سنت است ک هر سال همزمان با سال روز شهادت استاد مطهری، روز معلم را گرامی می‌داریم قطعاً اختصاص روزی برای بزرگداشت معلمان، سنتی ارزشمند و فرصتی مناسب برای اندیشیدن دوباره به آموزش و آموزشگر و آموزگار است. مقام و منزلت معلم، یادواره جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای […]

به گزارش ساورزنیوز : سنت است ک هر سال همزمان با سال روز شهادت استاد مطهری، روز معلم را گرامی می‌داریم قطعاً اختصاص روزی برای بزرگداشت معلمان، سنتی ارزشمند و فرصتی مناسب برای اندیشیدن دوباره به آموزش و آموزشگر و آموزگار است.

مقام و منزلت معلم، یادواره جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است ک در تاریخ پر افتخار این سرزمین، در حریم مقدس مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت، زیباترین جلوهای عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

مدیر دبیرستان شهید ستمی شهرستان بهمئی با بیان اینکه معلمی علاقه و عشق است خاطر نشان کرد: در کودکی به شغل‌های دیگری علاقه داشتم ولی بعدها با توجه به اینکه معلم سازنده ارزش‌ها، فرهنگ‌های یک جامعه و در یک کلام سازنده انسان به سوی هدف‌های متعالی است بر خودم افتخار دانستم تا در کنار بچه‌ها باشم و بخواهم دانش آموزانی تحویل جامعه بدهم که آینده کشور به دست آنها ساخته شود.

از اینکه معلم هستید احساس خود را بیان کنید

ابراهیم داشاب گفت: به فرهنگی بودن خود می‌بالم چون معلمی شغل انبیاءست و معلم باید فردی هنرمند، متخصص، ماهر و حرفه‌ای باشد تا بتواند در امر خطیر معلمی موفق باشد و یک معلم نمونه باید در کنار صلابت و جدیت، شخصی، مهربان، دلسوز، متعهد متخصص و خستگی ناپذیر کوشا و به روز باشد.

گفته می‌شود ابراهیم داشاب در سال ۱۴۰۲ به عنوان مدیر نمونه شهرستانی معرفی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هفت − 6 =