۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1807
  • 17 ژوئن 2022 - 21:46
  • 670 بازدید
  • ارسال توسط :

مغفول واقع‌شدن ورزش در کهگیلویه ،جوانان نیاز به نشاط دارند/کهگیلویه سرزمین آب اما با دشت‌های تشنه 

امام جمعه دهدشت بی‌توجهی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد نسبت به مسئله ورزش در کهگیلویه را یادآور شد و اظهار کرد: چطور می‌شود در شهر ۷۰هزار نفری فقط یک چمن مصنوعی ایجاد کردند، آیا این تبعیض نیست؟
به گزارش ساورز نیوز/ حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در نماز جمعه دهدشت  یکی از نشانه های اهل تقوا شرکت در نماز جمعه سرد زمستان و گرم تابستان است: مومنان با شرکت در نماز جمعه به این شعائرالله عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ایام برداشت محصولات کشاورزی هستیم، خواستار پرداخت زکات این محصولات شد و گفت: یکی از واجبات، مسئله زکات است و در همه ادیان گذشته جز قوانین اساسی پیامبران پیشین بوده است.

وی افزود: این یک تکلیف است و باید به اندازه نماز و روزه و دیگر واجبات به آن توجه کنیم.

امام جمعه دهدشت در خطبه دوم تغییر راهبرد رژیم غاصب صهیونیستی جهت نبرد مستقیم با جمهوری اسلامی را یادآور شد و خطاب به لفاظی‌های آن‌ها گفت: ما در منطقه شما را عددی حساب نمی‌کنیم اگر غلطی از شما سربزند مساوی با شخم‌زدن سرزمین‌های شما و به دستور ولایت شخصی را بری رجزخوانی باقی نخواهیم گذاشت.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه جمهوری اسلامی در مقابل حق و باطل ایستادگی می‌کند تصریح کرد: تنها کدخدای خلیج فارس جمهوری اسلامی ایران است و توصیه می‌کنم دست از ظلم‌کردن به جامعه مسلمان بردارید و کار را به جایی نرسانید که اگر تیغ به استخوان برسد تیغ بر گلوی شما خواهیم گذاشت.

وی مسئله این روزهای انرژی هسته‌ای را یادآور شد و با بیان اینکه وقتی دشمن به برجام عمل نمی‌کند دوربین‌های برجامی هم در کشور جایگاهی ندارد و از حق مسلم خود کوتاه نمی‌آییم گفت: امروز دشمن می‌داند به پیچ تاریخی نزدیک شده‌ایم و با جنگ شناختی و ادارکی از همه اهرم‌های فشار استفاده می‌کند و با ایجاد تروریسم روانی و شناختی در جامعه فشارها را بیشتر می‌کند اما جریان انقلابی هرگز مقابل جنگ شناختی و ادارکی دشمن کوتاه نخواهد آمد تا از این پیچ تاریخی بگذرد.

وحدانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود، نظارت را حلقه مفقوده طرح اقتصادی اخیر عنوان و خواستار جریمه‌های سنگین از مسئولان برای محتکران شد و بیان کرد: اگر کسی در جنگ اقتصادی احتکار کرد نباید با آن مماشات شود، ما مدیران را حمایت می‌کنیم، نترسید و به وظیفه قانونی خود عمل کنید، به محتکر رحم نکنید چرا که محتکران این روزها در زمین دشمن بازی می‌کنند.

امام جمعه دهدشت با یادآوری هفته جهادکشاورزی، از کهگیلویه به عنوان سرزمین آب و دشت‌های تشنه نام برد و تصریح کرد: ظرفیت‌های کشاورزی خوبی در شهرستان وجود دارد که باید احیا شوند.

وی افزود: سزاوار نیست این‌ همه سد داشته باشیم و زمین‌های کشاورزی از چاروسا تا دیشموک و قلعه‌گل به صورت ثقلی آبیاری شوند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ظرفیت‌ گیاهان دارویی کهگیلویه را بی‌نظیر خواند و خواستار توجه این مهم از مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد شد.

امام جمعه دهدشت از همکاری جهادی و انقلابی مدیرعامل نفت و گاز گچساران در خصوص امحاء زباله‌های سایت زباله دهدشت تشکر کرد.

وی بی‌توجهی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد نسبت به مسئله ورزش در کهگیلویه را یادآور شد و اظهار کرد: چطور می‌شود در شهر ۷۰هزار نفری فقط یک چمن مصنوعی ایجاد کردند، آیا این تبعیض نیست؟ بارها این مسئله را خصوصی و حضوری بیان کردم دیگر کار به جایی رسید که در خطبه‌ها مطرح کردم.

وحدانی‌فر با بیان اینکه استخر دهدشت سه سال بلاتکلیف مانده است گفت: مردم برای درمان خود مجبور هستند به سوق بروند اگر نمی‌توانید به بخش خصوصی واگذار کنید.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یک + 3 =