۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » رویدادها
  • شناسه : 5403
  • 25 می 2023 - 8:29
  • 292 بازدید
  • ارسال توسط :
سرباز شماره صفر اثر محمد سلیمی راد تندیس و لوح افتخار بهترین مستند را در جشنواره بین المللی ایثار را کسب کرد
افتخارافرینی متوالی هنرمند هم استانی؛

سرباز شماره صفر اثر محمد سلیمی راد تندیس و لوح افتخار بهترین مستند را در جشنواره بین المللی ایثار را کسب کرد

سرباز شماره صفر اثر محمد سلیمی راد تندیس و لوح افتخار بهترین مستند را در جشنواره بین المللی ایثار را کسب کرد اختتامیه نخستین جشنواره بین‌اللملی فیلم و فیلمنامه ایثار در مشهد مقدس برگزار شد. به گزارش ساورزنیوز؛ آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم و فیلمنامه ایثار با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده، معاون رئیس‌جمهور و رئیس […]

سرباز شماره صفر اثر محمد سلیمی راد تندیس و لوح افتخار بهترین مستند را در جشنواره بین المللی ایثار را کسب کرد

اختتامیه نخستین جشنواره بین‌اللملی فیلم و فیلمنامه ایثار در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش ساورزنیوز؛ آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم و فیلمنامه ایثار با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و دکتر نظری استاندار محترم خراسان رضوی،دکتر سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان،سرخس استان خراسان رضوی و جمعی از هنرپندان پیشکسوت و خانواده شهدا در مرکز همایش‌های استان قدس رضوی مشهد برگزار شد.

فیلم مستند سرباز شماره صفر اثر سید محمد سلیمی راد در بخش مسابقه این جشنواره حضور داشت و توانست در دو بخش بهترین کارگردانی و بهترین تهیه کنندگی کاندیدا شود و پس از اعلام نظر هیات داوران توانست تندیس و لوح افتخار بهترین مستند (تهیه کنندگی) را کسب کنند.

مستند سرباز شماره صفر تا کنون توانست افتخارات زیادی در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی برای استان کهگیلویه و بویراحمد به دست بیاورد.

نخستین جشنواره بین‌المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلم‌نامه «ایثار»، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری شهرداری مشهد، استانداری خراسان رضوی، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، آستان قدس رضوی و سازمان صداوسیما، از ۲۹ اردیبهشت تا سوم خرداد امسال برگزار و آثار فیلم‌سازان برگزیده کشور را در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی به اکران عمومی درآورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پنج + نه =