۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » رویدادها
  • شناسه : 330
  • 13 مارس 2020 - 22:25
  • 1063 بازدید
  • ارسال توسط :
ستاد کل نیروهای مسلح برای مقابله با کرونا به میدان آمد
ایجاد غربالگری ملی

ستاد کل نیروهای مسلح برای مقابله با کرونا به میدان آمد

نیروهای مسلح تا هزار درمانگاه ثابت و سیار به بخش درمان و بهداشت کشور کمک خواهد کرد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: کمیته انتظامی و امنیتی قرارگاه بهداشت و درمان با همکاری وزارت کشور روند خلوت کردن فروشگاه‌ها، خیابان و جاده‌ها را با تصمیم ملی انجام می‌دهد که ظرف ۲۴ ساعت آینده این موضوع سازماندهی خواهد شد.

سرلشکر محمد باقری در پایان نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی حضرت امام رضا(ع) نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک هفته تا ۱۰ روز آینده تمام مردم ایران از طریق فضای مجازی، تماس تلفنی و در صورت ضرورت مراجعه به مراکز درمانی مورد رصد قرار می‌گیرند و افراد مشکوک به بیماری کرونا شناسایی می‌شوند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: کسانی که مشکوک نیستند با رعایت بهداشت به منزل بازمی‌گردند و موارد مشکوک باید در مراکز مقدماتی مورد معاینه بهداشتی قرار گیرند.

باقری ادامه داد: نیروهای مسلح تا هزار درمانگاه ثابت و سیار به بخش درمان و بهداشت کشور کمک خواهد کرد که این رصد و معاینه بالینی کامل شود.

وی تصریح کرد: کمیته انتظامی و امنیتی قرارگاه بهداشت و درمان با همکاری وزارت کشور روند خلوت کردن فروشگاه‌ها، خیابان و جاده‌ها را برعهده گرفته است که این موضوع ظرف ۲۴ ساعت آینده سازماندهی خواهد شد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

ده − شش =