۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 2215
  • 26 جولای 2022 - 14:31
  • 758 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : کریم سبزی پور
رئیس سازمان امور عشایر کشور :  اختصاص ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی به امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان امور عشایر کشور : اختصاص ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی به امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد

  در نشست ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس سازمان امور عشایر کشور برگزار شد. در این نشست عباس پاپی‌نژاد رئیس سازمان امور عشایری کشور با اشاره به تلاش مدیریتی استان گفت: از نزدیک شاهد تلاش‌های استاندار برای پیگیری اعتبارات سفر سال گذشته رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد بودم. رئیس […]

 

در نشست ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس سازمان امور عشایر کشور برگزار شد.

در این نشست عباس پاپی‌نژاد رئیس سازمان امور عشایری کشور با اشاره به تلاش مدیریتی استان گفت: از نزدیک شاهد تلاش‌های استاندار برای پیگیری اعتبارات سفر سال گذشته رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد بودم.

رئیس سازمان امور عشایر کشور عنوان کرد: با پیگیری‌های استاندار ۸۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اضافه و اعتبارات به دو هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

پاپی‌زاده با اشاره به اختصاص ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی به امور عشایر استان گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان از متمم سفر رئیس جمهور به امور عشایر اختصاص داده شد و امسال حرکت جدی و متفاوتی برای عشایر انجام خواهیم داد.

وی ‌همچنین خواستار انتقال عشایر و دام آنها به مکان‌های امن شد و گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به جو استان اسکان موقت برای عشایر پیش‌بینی شود.

 

انتهای پیام/

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

بیست − 18 =