۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4467
  • 02 می 2023 - 21:19
  • 462 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار مسئولان شهرستان بهمئی با خانواده شهدای فرهنگی در اولین روز از آغاز هفته معلم در بهمئی

دیدار مسئولان شهرستان بهمئی با خانواده شهدای فرهنگی در اولین روز از آغاز هفته معلم در بهمئی

به گزارش ساورز نیوز : فرماندار و رئیس اداره آموزش و پرورش و دیگر ادارات شهرستان بهمئی به مناسبت روز معلم با خانواده شهدای فرهنگی این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. فرماندار شهرستان بهمئی در این مراسم اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا کوچکترین تکلیف برای مسوولان است.   علی محمدی دیدار با خانواده معظم شهدا […]

به گزارش ساورز نیوز : فرماندار و رئیس اداره آموزش و پرورش و دیگر ادارات شهرستان بهمئی به مناسبت روز معلم با خانواده شهدای فرهنگی این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان بهمئی در این مراسم اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا کوچکترین تکلیف برای مسوولان است.

 

علی محمدی دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را تلنگری برای مسوولان به منظور حفظ و حراست از آرمان های والای انقلاب اسلامی و خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم دانست.

 

وی بیان کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و به طور حتم راه این دلاورمردان با قدرت ادامه خواهد یافت و نمی گذاریم پرچم ایران اسلامی به دست نااهلان قرار گیرد.

 

وی یادآورشد: ما تا ابد شرمنده شهدا هستیم که امیدواریم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه راه آنان بتوانیم به بخشی از وظایف خود در مقابل شهدا عمل کنیم.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان بهمئی ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان با اقتدار جریان دارد و انقلاب به برکت خون شهیدان همچنان با عزت و اقتدار در حال پیشرفت است.

 

محمدی تاکید کرد: امنیت و پایداری امروز کشور در تمامی عرصه‌ها مرهون همان ایثار و از جان گذشتگی شهدا است، اما به لطف خداوند متعال و همت بلند شهیدان نهال انقلاب امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و نفس و وجود فضیلت بخش خانواده های مکرم شهدا سربلند مانده است.

 

مسعود فرحبخش خاطر نشان کرد: همه شهیدان انقلاب اسلامی دارای درجات بالا هستند و در این میان معلمان شهید نیز نقش الگویی بالایی برای فرهنگیان و دانش آموزان دارند.

 

وی در پایان گفت: دیدار با خانواده شهدا برای ما بسیار ارزشمند است چرا که دیدار با آنان برای ما روحیه مضاعفی را به همراه دارد.

 

لازم به ذکر است : در پایان این دیدار به همت مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از خانواده شهدا به مناسبت روز معلم تجلیل به عمل آمد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

3 × 1 =