۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4476
  • 02 می 2023 - 22:13
  • 299 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدارامام جمعه واعضای ستادنمازجمعه سرفاریاب باکارگران
به مناسبت هفته کار و کارگرصورت گرفت؛

دیدارامام جمعه واعضای ستادنمازجمعه سرفاریاب باکارگران

به مناسبت هفته کار و کارگر، امام جمعه سرفاریاب به اتفاق تعدادی از اعضای ستاد نماز جمعه با تعدادی از کارگران سرفاریاب و خانواده های آنها دیدار و گفتگو کردند. به گزارش ساورز نیوز، امام جمعه سرفاریاب در این دیدار با تبریک هفته کارگر به تلاشگران این عرصه گفت: کارگران از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین […]

به مناسبت هفته کار و کارگر، امام جمعه سرفاریاب به اتفاق تعدادی از اعضای ستاد نماز جمعه با تعدادی از کارگران سرفاریاب و خانواده های آنها دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ساورز نیوز، امام جمعه سرفاریاب در این دیدار با تبریک هفته کارگر به تلاشگران این عرصه گفت: کارگران از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه ها هستند و چرخ عظیم جوامع بشری با دست توانای کارگران در حرکت و چرخش است.
حجت الاسلام زارعی پور افزود: حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است و کار به جنبش و گروهی خاص و کارگر خلاصه نمی شود و به این انگیزه، روز کارگر روز همه ملت است.
وی با تبریک این روز بزرگ به همه مستضعفین جهان و بر ملت ایران و بر کارگران متعهد اسلامی افزود: کارگران ستون فقرات کشور و انقلابند و بعد از انقلاب هم آنها هستند که با کوشش خود و جهاد خود در راه اسلام این انقلاب را به پیش می برند و امیدواریم که کوشش آنها در پیشگاه مقدس خدای تبارک و تعالی مقبول باشد و سرفراز باشند.
در پایان این دیدارها هدایایی از طرف دفتر امام جمعه به کارگران زحمتش تقدیم شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهارده + بیست =