۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 782
  • 24 سپتامبر 2021 - 0:14
  • 805 بازدید
  • ارسال توسط :
داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز در رأس هرم اداری استان حق مسلم مردم ولایت مدار و با فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد است

داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز در رأس هرم اداری استان حق مسلم مردم ولایت مدار و با فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد است

پیام تبریک دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمدبه استاندار

به گزارش ساورز نیوز؛دکتر رحیم اکرامی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی انتصاب استاندار جدید استان را تبریک گفت.


متن این پیام بدین شرح است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر سید علی احمد زاده
استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد و عضو هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان
      با سلام واحترام ، انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را به عنوان استاندار ونماینده عالی دولت در استان ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد ، صمیمانه به جنابعالی و مردم شریف استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.یقیناً تخصص و تجارب جنابعالی، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سال « تولید،پشتیبانی ها،مانع زدایی ها » نامیده شده، خواهد بود و زمینه حل مشکلات ،پشتیبانی های بیشتر،مانع زدایی ها در توسعه استان و بویژه دانشگاه آزاد اسلامی استان که حضرتعالی عضو هیات امنای این دانشگاه معظم می باشید و ارائه خدمات گسترده‌تر به هم استانی های فرهیخته و فهیم را فراهم خواهد کرد.
       استان کهگیلویه و بویراحمد ، از دیرباز تاکنون مهد پرورش بزرگ مردانی بوده که خدمات بی شائبه و بی بدیلی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه نموده و در طول هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده سرافراز، دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا نموده است. لذا داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز در رأس هرم اداری استان حق مسلم مردم ولایت مدار و با فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد است و انشاء ا… تعهد و کارآمدی جنابعالی، مردم شهیدپرور و ولایی این استان را به افق های وسیع تری به نظاره واداشته و با مشی انقلابی و اسلامی ، شاهد پیشرفت، آبادانی، عمران و شکوفایی و حل مشکلات این استان باشیم.
       اینجانب ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی و از سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد همانطور که تاکنون در تمامی مسؤولیت های محوله داشته اید، از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.
       همچنین از زحمات دلسوزانه جناب آقای دکتر حسین کلانتری استاندار سابق استان کهگیلویه و بویراحمد صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.
(( والعاقبة للمتقین ))
رحیم اکرامی
دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

2 × پنج =